God dag 2008-03-08
God dag. Klockan är 11.30 och jag är först!!! Idag blir det teve fri idrott och den spännande hockeyn.
Sköt om er
God dag själv. Har varit uppe ett tag, men glömde skriva.Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God dag alla ska strax hänga upp tvätt och lämna en rad på V75. Hoppas jag kammar hem miljonerna (men det lär inte bli så stor utdelning denna gång, är finaler och favvisar kommer vinna )
#2 Jag vann 50 kr på en Trisslott, det är också kul.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ja då kan man ju köpa 2 nya 
God kväll,
Har varit lite off här senaste tiden, men vi har haft jättejobbigt här hemma. Det började i veckan då min man segnade ihop på jobbet, *ryser* de (läkarna) trodde att det var hjärtat så det blev väldigt dramatiskt allting. Usch, jag vill aldrig mer se honom, eller någon annan, ligga kopplad till en sån där hjärtmaskin!
Hur som helst är han hemma igen, och verkar vara på bättingsvägen. Så det känns ändå ganska bra. Tänk vad livet kan vända fort….
I kväll hejar jag på Ola och E-type, hoppas att de går vidare till finalen!

#5 å fy vad hemskt. Jag hoppas han mår bättre nu och att de hittar vad som felas honom. Det är extremt jobbigt när ens nära och kära är dåliga.
#6 Tack, det känns jättejobbigt men förhoppningsvis så får vi svar på proverna de tagit i början på nästa vecka. Tydligen så har han "extraslag" på hjärtat, och det ska inte vara farligt alls. Men vad som orsakar dem, vill vi ju veta såklart!

Jag har hämtat min bil nu
Förbrukningen är härligt låga 0,46 liter/milen
Dessutom så har det gått väldigt bra för Gunvald på utställningen, men det får A-M.H berätta om!
#7 Åh vad tråkigt att läsa. Hoppas han mår bättre!
#8 Gunvald - hihihihi - låter som A-M.H borde tagit med sig en släpkärra, eller ?
Grattis till bilen!
Snart dags för lite tv och "Andra chansen". Ser hur det går för pudelrockarna…. E-types rumpa har ju bånkat in i mitt huvudet på ett trångt flygplan till Kanarieholmarna för ett par år sedan 

#9 Tack! :-) Njae, tyvärr inte riktigt släpkärre-resultat men nästan ;-)

#9 ÅÅåå E-types rumpa, lyllos dig ;)
Nä skämt å sido…..