Nu kommer hon snart!
Jag fick just ett samtal från Myra som efter en hel natts tågresa var framme i Stockholm med lilla Elvis i bagaget. Tågresan hade gått bra trots två hundar i djurkupén (de var snälla).
Nu är de strax hemma, Myra och Elvis! Det ska bli så spännande!
Bilder kommer inom kort på lilla tillskottet och kanske första mötet med Frillan dokumenteras på bild
Fritz är nybadad och fin!
Ha en stråååålande fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Tjat tjat:
Föresten har jag fortfarande inte fått tips på diametern på hålet i "kattungematlådan". Nu börjar det brännas!
www.mytwiggs.com

Förstår att du är förväntansfull!!!
ska bli kul att se bilder på lillan snart.
Fast nu skall jag i väg ut och rida!
Ååå vad roligt! Ska bli jättespännande att se hur det går. Har inte tidigare fått höra hur det går att introducera TVÅ nya katter till en där hemma.
# 1 Till att börja med behöver hålet nog inte vara mycket större än än ett kreditkort + några millimeter (om det är rektangulärt).
Lycka till med era nytillskott !!

Lycka till med nytillskottet! Hon ser jättesöt ut! =)
Tack! Kattmatsalen blev precis perfekt och jättebra och nu är hon hemma! Hon är sötare än socker och tuffare än en tysk jaktterrier på en kaninfarm!
Fritz är ganska hård mot henne och han har lite onda tankar. Han gör små parningsförsök, men det kanske bara är en dominansgest från hans sida… (?) Hon luktar kanske hona från de vuxna honorna hos uppfödaren. Vi kanske ska bada henne (?)
www.mytwiggs.com
Såhär blev matsalen för de små :) Hihi! Fritz är lite bitter över att han inte kommer åt den goda maten 
www.mytwiggs.com
Ser ju jättefint ut! Och Fritz ser onekligen ganska så missnöjd ut. Hihi.
# 8 Ja.. det kan han ha för att han är lite småknubbig 
www.mytwiggs.com
Vad tjusigt!