God morgon 7 mars 08
God morgon. Ska iväg till arbetet snart. Hoppas ni alla får en bra dag och till kvällen är det Let's dance
Inte en såå god morgon. Phoebe som nu är på dag 64-65 har hållit oss vakna till framåt halv tre i morse. Hon var superorolig, sprang fram och tillbaka, ropade, pep och kurrade. Ungefär som löpbeteende. Vi trodde förstås att det var bebisarna som ville komma ut, men det lugnade sig igen tidigt i morse och nu ligger hon och sover.
Vi hoppas att hon vilar sig ordentligt nu så hon har krafter kvar till själva förlossningen.
Ha en bra dag!

God morgon!
Håller på att banta Ariel, vilket innebär att hon käkar allt som ligger löst på golvet och det kan vara vad som helst. Detta gör att hon spyr och om jag inte hinner torka upp det så äts det upp av en hungrig Ariel, som spyr osv….
Imorgon ska jag hämta min bil!!! 
#1 Håller tummarna för att Phoebe trycker ut sina ungar snart! Det är ju SÅ spännande!!
God morgon!
Här är det livat värre. Grabbarns Bus far runt som två skållade råttor och jag försöker städa…en ekvations som just nu inte är helt lätt så jag tar en liten paus framför datorn istället 
Solen skiner så det blir nog en promenad vid sjöarna. Måste ju passa på.
Ha en jättebra fredag alla!
#1 Åh vad spännande! Hoppas det går bra med leveransen. Ni kanske behöver vila lite också innan… 

Godmorgon!
Befinner mig för tillfället i Karlstad på besök hos min bästa vän som flyttade i höstas. Nu är hon på jobbet och vad bättre att fördriva tiden med än iFokus??
Senare blir det IKEA (hon har någon märklig fetisch vad gällande IKEA, ganska lik Lullan här på forumet…
) och tai-mat (som jag aldrig ätit förr, ska bli spännande). Cornisharna Sekhmet och Seth håller mig också sällskap, det är så roligt att se dem, de har ju växt upp hos mig. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#4 VAR i Karlstad? Ni får gärna komma hem till mig på besök
Jag bjuder på fika!

# Typ i centrum, 5 min från tågstationen i motsatt riktning från centrum. Jag hade glömt att du flyttat tillbaka till Karlstad, jag/vi kommer jättegärna förbi och fikar och gosar katter! Fast fika är bara en bonus, kattgoset har mycket större dragningskraft. 
PM:a adress och mobilnr så ska jag nog klara av att navigera mig fram. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon !
Solen skiner och snart bär vi iväg mot Halmstad och FHK-utställningen.
Grattis till alla kattbebbar som fötts och lycka till med Phoebebebbarnas ankomst….jag är ju lovad kattungegos hemma hos rexmamman.
Skulle packat igår, men gjorde vi det..näpp…så nu blir det till att lägga på en rem. Monica L kommer 11 och då ska vi stå starklara.
Nu gott folk håll tummarna för mina svarta pojkar. Cigge är nybadad och luktar vanilj…vad ska man säga och Gunvald vågar jag inte bada precis innan utställning, de har ju lite olika päls..
NU roooopar sambon och undar vad i h-e jag håller på med…hmprf…
Ha en jättebra dag !!

#7 LYCKA TILL!! Glöm inte att meddela hur det går!!
God morgon allihopa! Igår satte sig Myra på tåget för att åka Norrut. Hon ringde nyss och berättade att hon var framme i Umeå. Spännande! Snart träffar hon lillskruttan för första gången.
Jag har satt igång med ett bak. Tänkte överaska henne med en hembakt semla när hon kommer hem. et behöver hon nog. Det dröjer dock ett dygn innan hon är hemma igen. Det är Lååångt till Västerbotten!
Vackert väder = Fritz ska få komma ut i koppel.
I kväll blir jag bjuden av min pappa på kinarestaurang. En fantastiska bra dag kan detta bli!
Hoppas den blir det för er andra också!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#7 Lycka till lakritskissarna Cigge och Gunvald! Självklart vill vi ha en rese- och utställningsrapport
. Vi håller alla tummar och tassar för er!
God morgon. Låter som en spännande dag för några av er.
Ha det gott allihop.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Godmorgon!
Strålande sol idag också, synd att inte termometern visar mer än ett par ynka plusgrader bara.
Mini har hållt mig vaken större del av natten, hon har nämligen börjat löpa. Gått omkring och vrålat om vart annat. Nu passar det dock damen att sova, tänk om hon kunnat göra det inatt istället… Hmpf!
Gjorde världens godaste muffins igår, så idag blir det en sats till. Och sedan blir det tacos och Så ska det låta, fredagstradition.