Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 406 ggr
Niffi
0

Nordic Winner 2008

Lite ny information om IDP,s vinnarutställning "Nordic Winner 2008" finns nu på Nordiska IDP,s hemsidaLänken öppnas i nytt fönster under Nordic Winner i menyn. Det finns även ett nytt forum enkom för Nordic Winner.

Nordic Winner är öppen för alla katter som ställts ut på IDP-utställningar och kvalificerat sig. Du hittar kvalificeringsreglerna på sidan.

Eine
0

Vilken underbar hall ni hittat! Vet du var man kan bo med katt också?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

#1 jag ska kolla runt, jag vet att scandic i nyköping tar djur.. så vi kan ju kanske kolla där och se om de har helgpaket :) Jag bodde där med familjen när vi ställde hundarna i nyköping.

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

ooo, kanske man kan ta ett dubbelrum med en god vän? Finns det badrum finns ju faktiskt en dörr också att stänga mellan katterna….

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Vi räknar med att åka ner.Har ju några stycken som redan är kvalificerade och några som förhoppningsvis snart blir det.

Stolt ägare till tre La permer

FiiaL
0

På IDPs gemensamma hemsida finns en egen rubrik för Nordic Winner. Där kommer det att läggas ut löpande information om allt som har med NW att göra. Just nu finns där bl. a kvalificeringsregler och bild på lokalen.

Adressen är förståss www.idpnordic.se

EvaG
0

Verkar vara en härlig lokal.

Medarbetare på Vilda västern iFokus