Huskatten Lilleman blir TV-stjärna
Idag har Lilleman varit på filminspelning. Vi stack hemifrån kl 10 och var tillbaka kl 20.
Lilleman är en ren naturbegåvning framför filmkameran. Gjorde det han skulle, men tyckte ibland att han blev lite smutsig om tassarna så han var ju tvungen att tvätta sig några gånger. Det gjorde han mitt framför kameran. Talade om ett par gånger att det var matrast och kisspaus. På slutet var han en aning trött och okoncentrerad. Orkade knappt leka med en mus.
Han kommer att medverka i 12 teveprogram som heter Streetsmart och som börjar i marsmånad i ZTV
Oj vad roligt! Du får påminna oss igen när det börjar närma sig. Det här vill jag inte missa.
Åå så synd, vi har inte ztv. Hade varit jätteroligt att se. Ska kolla upp om någon annan har så jag kan se där…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Kommer sitta som klistrad!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Oj vad spännande det ska bli. Lilleman är ju så himla cool.
Jag kommer inte att kunna titta på Lillemans acting, har bara TV1 och 4!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jag har själv inte heller ZTV, men har blivit lovad avsnitten på DVD

Vad handlar programmet om egentligen?

Synd..Jag har inte heller Z-tv…
#7 Det ska handla bl a om mode
ZTV hade jag en gång men tror det har trillat ur utbudet…typiskt! Får bli forumfika med DVD-tittande i framtiden 
Leffe, du får väl sälja kopior. alla är vi nyfikna..

Vad skoj, det måste jag hålla utkik efter. Dagarna i studion är långa, klart att han blev lite okoncentrerad. Jag är imponerad över att han ens visade intresse för leksaken mor slutet. Duktiga Lilleman!
Några av mina katter syns i PingPong-Kingen som går på bio nu. Jag kan säga att de var mer än trötta i slutet av inspelningsdagarna. Men otroligt lugna och fina hela tiden.

Jag har ZVT så jag ska kolla =)
Vad roligt!
Jag har just kollat att vi har ZTV, det är ingen kanal som jag brukar se på i vanliga fall. Men Lilleman får vi ju bara inte missa!!!
Onsdagen den 5 mars kl 22.oo går Streetsmart på ZTV
Attans att jag inte har kanalen!
Vad spännande det ska bli Leffe! 
#16 Undrar om kanalen har någon webb-tv? Då kan man ju titta på datorn… jag kan ju kolla upp det om du vill?
I kväll kl 22 ska han vara med om det stämmer
Har precis fått mail från företaget som gjort inspelningen med Lilleman att han inte kommer med. ZTVs anledning till detta var att den inte kändes tillräckligt mode i deras ögon - vilket företaget som gjort inspelningen hävdade motsatsen. Men jag ska få en DVD hur filmen blev i alla fall.
Vad snopet!
Ja otroligt snopet
Vad synd!