Winnie söker en ny familj
Winnie - S*Shaneequas Wenonah, svartsköldpaddmaskad-vit hona (CRX f 09 21 33) - letar efter en ny familj som vill slösa en massa kärlek på henne och göra henne riktigt bortskämd! :)
Hon är en riktig liten rackarunge, alltid med där det händer nåt, pigg och alert och matglad. Hittar på egna bus när syskonen är för slöa för att leka och skriker av glädje när hon ser oss komma ner på morgnarna. Älskar att ligga i famnen och sova, när buset gått ur kroppen alltså …
Är du intresserad av att adoptera henne till din familj, hör gärna av dig till oss och berätta om dig själv! :) Hon är anmäld till Storsjökattens utställning 26-27 april 2008 tillsammans med sina syskon, så hon kan flytta hemifrån tidigast efter det.
Mer information och bilder hittar du på vår sajt www.shaneequas.com.
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
cherish, du vet att jag blir alldeles kär och galen av att se bilder på den här underbart gudomligt söta kullen! Och Winnie som är så otrolig bedårande! Aaaargh! Vill, vill! Försökte övertala sambon idag igen, men han låter sig inte ens övertalas med den här bilden på gullungen.

Hon är helt underbar -hoppas den perfekta familj får hem henne
Å vilken goding, man blir ju alldeles tårögd av att se henne.
Vill Ha
Men som vanligt gubben säger nej
Tack så mycket för era gulliga ord! Jo jag vet, jag vill ju behålla henne … hon stal mitt hjärta från första början pga sättet och färgen ….
Här är en busbild på henne! Hon var den som först började hoppa på sniskan och försöker se farlig ut. Hon spinner och trampar när man pratar med henne och stångar sig emot en när man klappar henne …. en riktig liten "darling"!!
Jag hoppas verkligen det finns en underbar familj därute till henne *ler ömt* med mycket kärlek och uppmärksamhet!! Jag tror att hon blir en underbar familjemedlem ……!!!
www.shaneequas.com

Winnie är bedårande söt, precis som syskonen! Jag hoppas hon hunnit bli tingad innan jag kommer på besök… annars blir det inte så lite jobbigt! 
Inne igen och tittar, kan inte se mig mtt på henne
Snacka om kärlek vid första ögonkastet.

Hon är ju alldeles bedårande!
Lycka till med att hitta hennes perfekta hem!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åh så himla go. Henne vill jag ha. Men som jag sagt tidigare, problemet är hussen… han tycker om de vi har men vill inte ha fler. Vad göra?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Livsfarligt att visa sådana här bilder när jag är så bebbesugen! Hon är ljuvlig!

Dah…nu är jag inne o kikar på henne igen…
Hon är så fin
#5: Jadu, vi får väl se hur det blir med det! :) Men jag kan ju lova att du inte får köpa henne, blir det lättare då? Kanske kan locka med en kille istället … inför framtiden menar jag? *retas*
#6: Åh vad gullig du är!!!
#7: Tack vännen!!
#8: Tack så mycket! Jadu, jag förstår dig .. och honom. Men det är viktigt att man är överens. Tack ändå! :)
#9-10: Förlåt … *ler* Hon är helt underbar, jag är ledsen, men hon är ju det ….
#11: (Hejsan, det var ett tag sen!) Tack så mycket!
www.shaneequas.com
Winnie är ju så underbar!!! Precis som resten av kullen!! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se