Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 322 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-03-04

God morgon. Ser ut som en solig fin dag. Jag är vaken, men katterna sover efter morgonmålet. Blir en lugn dag i dag också.

Sköt om er

Eine
0

God morgon. Ska följa en väninna till Akademiska sjukhuset, annar blir det några kokarder gjorda hoppas jag om jag kommer till skott.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

aggeelin
0

Godmorgon. En härlig solig dag. Jag sitter på kökssoffan och rättar tentor och det värmer så skönt på ryggen. Har sällskap av katterna som tycker det är trevligt när matte är hemma på dagen (men som snart åker till jobbet).

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MariaT
0

God förmiddag, vädret ser skönt ut ute =) En ganska slö dag idag, ska ta det lite lugnt och städa en smula.
Katterna ligger fortfarande under mitt täcke och snusar så gott, skulle vara skönt att ligga där ihop med dom men då somnar jag igen och det blir inget bra =))

Dolleminas
0

Halloj! Har varit lite off ett tag men naturligtvis kollat vad som händer… Var uppe redan 04.30 hade lagårdstur på morron, umgås lite med barnen och deras kompisar innan jag ska iväg som personlig ass. i eftermidag/kväll, sen blir det lagårn båda turerna imorgon (sportlov vad är väl det…) solen skiner och det är -3 ute det är såå kul med vit snö och takdropp…

Ha en fortsatt trevlig dag!!

Inlägget är låst för nya kommentarer