God morgon 3 mars
I natt blev vår lilla tjej född, en svart vit van eller harlekin tjej 
Får förhoppningsvis bilder på henne under dagen. Det kommer bli 12 långa veckor men till påsk skall vi besköka henne.
Ha en underbar dag alla

God morgon!
Gratulerar till tjejen! Vi vill se bilder! 
Måndag igen och det är dags att dra iväg till jobbet snart. Nu börjar det lossna och jag känner att jag börja komma in i jobbet mer och mer! Jag hoppas min arbetsgivare tycker samma sak så jag får fast jobb… Nu har jag ju köpt bil också så de har inget att klaga på egentligen.
Ha en trevlig dag allihopa!
Måste skryta lite också, en av saxofonkillarna som spelar just nu på Nyhetsmorgon på TV4, har jag spelat med 
#0 Grattis, vill se bilder
#1 Håller tummarna för dig och ditt jobb
Sköt om er
#0 lycka till med tjejen!
#1 varför inte bli musiker på heltid??Det låter mycket roligare än ett *vanligt* jobb, om du frågar mig..
Sköt om er alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God kväll,
Usch, jag är inte alls i form… Min bästaste vän, min favoritarbetskamrat har blivit erbjuden nytt jobb och hon har tackat ja… *suck* Hur ska nu jag klara mig då? Kommer ju att sakna henne som tusan…
#4 så tråkigt, men ni kan ju ringa till varandra, och maila…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#5 Ja, det är klart att vi ska hålla kontakten… Men man är ju ändå ganska många timmar på jobbet och det kommer att bli tomt utan henne 

#3 Njae, jag är nog hellre en glad amatör som spelar för att det är skoj
Det är också superhård konkurrens inom musikeryrket och jag har inte riktigt det lilla extra som behövs…
Några nattsuddare kvar på forumet märker jag ;-)
Just hemkommen från stallet och man har blivit rejält inspekterad i hallen. Nu är Grabbarna Bus plåster på ridkläderna….
Vill bara säga Natti Natti för nu ska jag duscha och sedan krypa till kojs och sova skönt 
Än finns vi kvar, vi sena… sitter och ser på en liten film som jag tog på katterna när de leker med en "klöstunnel" sín ví vände på. Den blev som ny och de har jätteroligt. Särskilt Charlie som rullar med "tunnan" och kryper ut och in. Jag vet inte hur jag lägger in film här men ska lägga ut en tråd med bilder, när jag har lite tid över… var jag nu ska hitta den…
Godnatt alla, det sägs att det är dags att gå till sängen nu.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God natt alla, är en riktig nattsuddare vilket gör mig till en tröttis på morgonen. Här rejsas det som vanligt. Grannarna lär väl komma och klaga en vacker dag…