Phoebemage dag 52
Stackars lilla Phoebe, hon som brukar vara så slank och elegant 
Några gissningar hur många det kan vara?
Vet du att jag tycker att hon ser ut som ett fint instrument… En akustisk gitarr. Hon får nog 4 stycken.. 3 kanske. FINA BLIR DE!
Pussa henne från oss!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Åhh finaste Phoebe, hon har också fått bröst
Gissar på fyra småkrull. Två svartvita varav en "smokad" och två solida en svart och en smoke två av varje kön!
# 2 Noterat 

…..minst två i alla fall..ser att det finns två fina "mjölkbarer"…
Nja, jag tippar oxå på 4 stycken…..

Men lilla gumman då, vilken snygg päronformad figur hon fått! Avstår från att gissa antal bebisar, men skickar givetvis en massa lyckönskningar.

Hon är ursnygg ju!! Lär bli minst fyra ;-)
Kram till världens vackraste svartsmoke!!Lycka till!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Åh, vad snälla ni är. Jag kan nog tycka att hon är något mindre snygg nu när hon är rund som en fotboll
. Själv tror jag också på 4 småttingar, hon är rundare än förra gången och magen är jämntjock.
Vi har kameraövervakning på henne när vi är på jobbet och kan konstatera att hon sover 95% av tiden, resten av tiden går åt till att putsa sig. Äter och går på lådan gör hon visst bara när vi är hemma….

Jag gissar på fyra stycken vackra små bebisar.
. Och villka tuttsingar hon fått..
Instämmer i övrigt med Eine..
4 verkar vara en bra siffra här
Åh vad fin hon är! Stilig mamma!

Åh vilken härlig bild!
Jag skulle oxå tro fyra. Hon är sådär lagom rund och go för att det ska rymmas fyrlingar där inne.
Lycka till med förlossningen!

Hon är såå söt med sin stora mage och "mjölkbar"…
Gissar också på 4…
hoppas kunna komma och gosa med dom när de vuxit till sig..!

Åååh vad spännande! Tror nog att jag sällar mig till forumets överlag största gissning om 4 kattungar :) Ska bli riktigt spännande att se vad det blir för bebisar av det snygga paret!
Hej mia. Queeni har en gissning tre tror hon
.
Pussa alla kissarna från oss .Ann-margret och Gunnar + Fyra cornishar .
Vad fin hon är! Jag gissar också på fyra små barn. 
Här kommer en bild från dag 59 … Det börjar bli svårt att tvätta sig ordentligt och helst vill hon ligga i famnen oavbrutet 
jag tror på 5 bebisar eller 4 stoora.Jag älskar dräktiga honor de är självlysande skönheter ….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#17 Men stackars gumman då!!! förstår att det inte är lätt att göra något med den magen. Jag gissar på 6st bara för att gå emot strömmen lite :P
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike