En liten Sprutt...
Har varit borta från iFokus ett tag iom stress och planeringen av importen av en liten Sprutt. Men nu är vi tillbaxx i Sverige och har hunnit fixa det mesta, så jag tänkte glatt presentera en liten ny tjeja som precis landat på svensk mark, bara 12,5 veckor gammal.

Det finns inget ord som bättre beskriver henne än just Sprutt - den här katten är bara så bekymmerslös och busig som en liten katunge kan vara. Hon sov sig igenom både tågturen i NEderländerna och flyget till Sverige och spann så fort man tittade på henne. Piloten hotade t.o.m att kidnappa henne när vi gick av planet. Detta var det första hon gjorde då hon träffade mig * gooooos*

Åh, vad fin hon är! Jag förstår att du "var tvungen" att ha henne. Kram!

Välkommen till Sverige "sötnos" (fin Marilyn Monroe prick).
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Bedårande! Jag vill också ta hem en kattunge från Holland…

Vilken tjusig lilla sprutt du har fått hem där, Grattis 

Grattis till lilltjejen! Mycket pussvänlig fläck hon har där bredvid munnen.

Mmm, vilken sötnos!
Instämmer med övriga att hon har en väldigt tjusig pussfläck!
Förstår om du är lycklig om du har fått hem en sån söt liten en.
grattis! hon är jätte fin lycka till med henn:-)
Een schattig klein meisje 

En sådan underbar liten skönhet.Hon har allt! Varm lycka till och grattiskram, från oss i Uppsala!-
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vilken liten sötnosa! Ska bli roligt att se henne växa upp framöver. Lycka till med den lilla sprutten!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Grattis till söttjejen!
Jättefin liten tjej! 

Grattis till lilltjejen, verkligen en sötnos =))
Jättegrattis till lilla tjejen - en riktig sötnos !
Pussgurka
Hon är jättesöt och verkligen pussvänlig! 

Tack, tack!
Ska försöka åka förbi fodervärden dem närmsta dagarna och ta lite fler bilder på tjejan :) Blev så kattungesjuk av att gosa med henne, vll så gärna ha egna bebbar snart….