god morgon 27 februari
God morgon
Usch i dag vill jag bara krypa tillbaka under täcket, men tyvärr tror jag inte min chef skulle uppskatta det. Längtar till April där jag kan få hemarbetsplats, skall bli skönt att kunna jobba hemma i från några dager i veckan.
Längtar också efter att se hallontuttar på Iris, det så pirrigt…varför finns det inga hemmadräktighets test för katter? 
Ha en underbar dag alla
Godmorgon
Håller tummarna för att Iris ska vara dräktig - men det tror jag allt 
För mig är det en nattsvart dag - I söndags fick min far en hjärnblödning och ligger delvis förlamad och i går dog min svärfar helt oväntat… - Hur mycket ska man orka samtidigt… ?
Sitter på jobbet och undrar hur jag kom hit.. 

#1 ucsh , det var ingen trevlig dag . hoppas din far kan komma tillbaka och gå och så. om han har viljan så finns möjligheten . har flera "gubbar" i mitt jobb som jag går till som har varit förlamade men med viljan så kan det gå.
snart ska jag till jobbet och jag känner inte alls att jag vill .håller på att bli sjuk och har så otroligt ont i tån som jag slog i för två veckor sen och som inte vill bli frisk, och själv klart så slår man ju i den igen nästan varje dag
jag vill vara hemma och sova…
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

#1 usch starkars dig och din familj. Jag hoppas din pappa blir bättre, det tufft och sen dubble drabbat. Beklagar verkligen sorgen och skickar massor varma kramar
#0 Inget är som väntans tider
#1 Livet är ett litet helsicke ibland. Hoppas det är #rätt# sida som är skadad. Så att han kan prata. Många gånger går det mesta tillbaka. Har på mitt jobb kört många som går på gåträning och de kommer tillbaka ganska bra. Din svärfar, jag beklagar.
#2 Tår har en förmåga att stöta till allting
Sköt om er

#1 Stackare, det var mycket på en gång, Jag beklagar sorgen..
Smirik..Jag håller tummarna att det ska bli bebisar.
Själv ska jag möta upp min dotter Tildas klass kl 12.00 och gå till isbanan med dem, Och jag har inte stått på ett par skridskor sedan jag var barn.. Men kul ska det bli..Givetvis många goda mackor och varm choklad ska med..
Ha en bra dag alla och snart kommer vårens första månad Mars..
#5 Vårens första månad. Vad tog vintern vägen. Det har ju varit höst och sedan i mitten på januari vår
God morgon. Jag är så ledsen för din skull Anki och beklagar din och din familjs stora förlust.Hur tar barnen det?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
beklagar sorgen anki hoppas din pappa blir bra snart
Hu så hemskt Anki! Stackars er! *tröstkram*

Goddag!
Ska färdigställa UKs klubbtidning idag så den hamnar på tryck, men så mycket lust att traska ut i det här vädret för att komma till min medredaktör har jag då inte…
#1 Beklagar den dubbla olyckan som drabbat er. Hoppas din far hämtar sig efter blödningen, jag vet att mycket, till och med allt, kan gå tillbaka i symptomväg. Jag håller tummarna för honom! *kramar*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tack för alla vänliga ord.
Barnen är ledsna har svårt att ta till sig vad som hänt. Lillgrabben sa ngt klokt . Kroppen dör , men själen gör reset och börjar om på nytt i någon liten nyfödd bebis - precis som när man "resettar "ett datorspel. Probllemet är att veta vilken bebis som är farfar. Inte så dummt tänkt egentligen Ingen kan ju säga att det inte är det som händer..
Anki, din lillgrabb är klok
han.Det är ju så det går till.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

# 1 Så otroligt tråkigt att höra om dina kära, hoppas att din far återhämtar sig. *Kram*
Sitter på jobbet och väntar på att revisorn skall komma, *gäsp* passar på att kolla här lite under tiden.

Men fy så tråkigt Anki! Jag lider med Dig och Din familj, särskilt Din stackars mamma som måste vara utom sig av oro, tur att bror finns i närheten då Du bor så långt bort!
Karin skickar många tröstpussar till sin "gamla" familj….