Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 259 ggr
Dolleminas
0

Gomorron 28 februari

Här är det full fart, har skickat en son till skolan, snart bär det av till slalombacken för där ska dottern ha friluftsdag, sen blir det att lämna yngsten på dagis innan jag ska hem och packa för min arbetsdag mad jour till i morgon eftermiddag…

samt att det kommit ca 1½ dm sbö som måste flyttas på antar jag…

Hoppas ni alla får en fin dag!!

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Idag åker Fritz till sin kattvakt och vi ska packa väskorna. Det var en evighet sen vi träffade vår mamma. Man kommer verkligen att sakna att ha ett krullmonster att pussa på, men mamma har en hund som är helt otrolig. Ett kan man säga om den hunden, och det är att om han hade varit en katt, då hade han varit cornish! (både utseendemässigt och i sättet). Vi ska nog klara oss!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

#0 Vad är snö för något. Här knoppar buskarna såg jag i går.
1 Du kommer att längta

Sköt om er

Dolleminas
0

#2 Du vet ibland halkar fingrarna på tangentbordet… det snöar fortfarande fast bara lätt för tillfället…

Eine
0

God morgon?. Snö? Säger som Leffe , här är det vår!Och jag är så förälskad så det gör ont. I mina 11 kattungar…..Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

Vilken dag. Solen skiner, fåglarna kvittrar, knoppar på träd och buskar. Vilken dag - det måste vara våren!

solskensbarn
0

Vår?!?!? Jisses, jag sitter också mitt i snön och vill nog behålla den till efter påsk. På påsk är det obligatoriskt att sitta i en snödriva och grilla och sola och må gott å köra skoter å sånt, å då måste man ju ha lite snö kvar!

tittade på film igår och hade min söta lilla siri på bröstet. Sakta men säkert börjar Siri på att acceptera Sunna, men Sunna fortsätter att skrämselbusa, så hon gör nog rätt i att vara lite skeptisk tills hon vuxit på sig lite.

goddag!

AnnaS
0

God dag!

Igår för första gången såg jag min gammeltant Emma busa med "skitungen" Sissi. Emma jagade Sissi och hade superskoj! Tidigare har det varit tvärtom, Sissi har jagat Emma och det har inte varit populärt. Jag VET ju att Emma gillar att busa, därför blev jag så glad att hon fattade att Sissi bara vill busa Skrattande

MariaT
0

God middag, här skiner solen och våren är i luften. Allt är bara underbart =)

mumsikoff
0

Go natt får jag väl ta och säga då :) Äntligen fått lite tid över för att skriva på forumet och vara social… Ska börja bläddra lite bland alla trådar jag missat!

Inlägget är låst för nya kommentarer