Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 737 ggr
kissan78
0

Enya söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då är det bara att inse… Situationen här hemma är ohållbar. Enya går verkligen inte alls ihop med övriga katter och måste snarast få ett nytt hem. Hon provade att bo hos en kille som tyvärr inte hade tillräckligt med tid för henne.
Det hon söker är ett lungt hem där hon får vara drottning. Kanske till nyblivna pensionärer? El någon annan som är hemma rätt mycket och inte en stressig person. Hon behöver få vara ensamkatt då njuter hon fullt ut av livet. Hon kan vara världens gosigaste kissa!! Spinner i princip hela tiden när hon är själv men så fort hon måste va där dem andra katterna är så morras det istället konstant. Hon har senaste tiden bott i vårt sovrum men nu känner jag av min allergi så mycket så det går bara inte så länge till!

Finns det någon som vet ett bra hem till min älskling?? Vill inte att hon ska behöva flytta runt utan nästa anhalt bör bli sista. Hon är bara 3,5 år och har sååå mycket kärlek att ge i rätt hem!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

kissan78
0

Glömde skriva att hon är kastrerad…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

KaCee
0

Jag hoppas verkligen att ni hittar ett nytt hem till Enya!
Hör självklart av mig om jag kommer på nån som skulle passa.

kissan78
0

Tack Frida! Det känns väldigt tungt men hon trivs inte här och kan ju inte bo i vårt sovrum resten av hennes liv, hon förtjänar så mycket mera! Att jag inte mår bra med henne i sovrummet kommer på andra plats… Hennes välmående är just nu det viktigaste för mig.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

Vet du nåt om hur hon skulle reagera mot hundar?? i så fall skulle jag kunna höra efter hos en "gemensam bekant"… för skulle det funka så får hon garanterat sällskap så gott som jämt…

kissan78
0

#4 Så långt tänkte inte jag… ;) Hundar älskar hon, däremot har hon lite svårare för vissa barn. Skulle ju bli överlycklig om hon hamnar så nära! Du får hemskt gärna höra med henne!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

kissan78
0

Enya letar ff efter nytt hem…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

Någon letade efter kastrerade vuxna, se om du finner tråden.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

kissan78
0

#7 Såg den tråden men då Enya inte är så förtjust i barn och den har det så vet jag inte om det är så bra… Men tack för tanken!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se