Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 489 ggr
LinusCRX
0

Charlie & Linus (bildbomb !!!!)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kameran har varit framme idag när Grabbarna Bus var på upptåg.

Vi börjar med en serie om en bonsai, som kom hem i en kasse…. "Det stod Bonsai på kassen…och det är något här inne…."

LinusCRX
0

"Bonsaien är väldigt lik min nya brorsa. Hur kom han in där?"

LinusCRX
0

"Vad gör du din lilla lakritsråtta?"

LinusCRX
0

"Bäst att fly fältet"

LinusCRX
0

"Va? Vart tog han vägen? Han var ju här just?"

LinusCRX
0

"Han är verkligen inte här? Hmmm…var är han? Jag är helt säker på att han var här."

LinusCRX
0

Över till nästa bildserie. En lektion i kattjudo…. Det är lite Farsan Baloo och Mowgli över Grabbarna Bus….

LinusCRX
0

LinusCRX
0

LinusCRX
0

LinusCRX
0

LinusCRX
0

LinusCRX
0

Sista judobilden

LinusCRX
0

Bonusbild 1 på Charlie, som tittar på en film som handlar om fåglar….

LinusCRX
0

Bonusbild 2 på Charlie med en alldeles speciell hälsning till familjen på Ingarö. Mitt lilla gosegryn…visst är han söt Kyss

A-M.H
0

….KyssKyss….gu´va´fina de är och har mysigt tillsammans…fastnade här med dem..mitt i muffinsbaket…Fundersam

Elica
0

Måste bara gratulera, både till fotona, men ännu mera till lillpojken! Om Linus har man alltid vetat att han är snygg och fin, men lillbrorssan behöver inte skämmas han heller. Skitsnygg!

[Silkwaves]
0

#14 Ingarö familjen bugar och tackar - här är det tomt. Kenny flyttade till sin fodervärdsfamilj idag. Han klev in i lägenheten och bara ägde stället. Såg ut som han bott där hela sitt liv.. så det var bara att inse att han inte behövde gammelmatte mer…

snyft…

Pussa nu på fina Linus och på Charlie förstås - de är helt ljuvliga tillsammans !

LinusCRX
0

#15 Oj då. Hoppas de inte blev brända…. Fundersam

#16 Tack för din vänliga ord! Det är två ljuvliga gossar!

#17 Förstår att det är tomt nu efter utflytten…. men som du vet är du alltid välkommen och pussa på "yrvädret"

Lullan1
0

Underbara bilder! De är ljuvliga att se tillsammans!

Aje-T
0

Åh vad roligt de har med varandra! Supersöta bägge två…

Spotless
0

Jättefina bilder på grabbarna bus! Charlie är så tjusig, men av dina pojkar är det Linus som stulit mitt hjärta. Kyss Och inte blir det bättre av att se honom så här med "lillebror", han ser ut att göra "allt" så rätt.

pallemaxwell
0

Så fina bilder Pussa på dem från mig

LinusCRX
0

#19 De är helt underbara tillsammans. Leka, äta sova ihop…

#20 Detta var det bästa vi gjort för Linus (och mig Skrattande).

#21 Jag undrade just varför vi hade ett extra hjärta här…hmmm… men då var det mysteriet löst Flört Linus skickar nospussar!

#22 Puss, puss tillbaka från Grabbarna Bus Kyss

[catze]
0

åh vilka underbara bilder på mys killarna!  va kul dem har det ihop:-)   Milo skickar stoora nos pussar till bägge killarna:-)  men närbilder vill vi oxå se!

LinusCRX
0

#24 Närbilder? Ja du…hur ska det gå till..när det går i 180 knyck här? Skrattande Det är en utmaning - vilken jag ska anta Skrattande

Spotless
0

#23 Skrattande och det är därför som jag går under aliaset den hjärtlösa!

MariaW
0

#25 du får helt enkelt passa på när de soverSkrattande det brukar jag få göra.

Lille Charlie är jättefin, ska bli kul att få träffa honom senare i sommar och även Linus såklart! Han verkar trivas bra i sin roll som "storebror".

LinusCRX
0

#26 Det har jag väldigt svårt att tänka mig

#27 Söteplutten Linus - oj jag blev alldeles tårögd när jag såg bilden. Han var så söt redan då och fortfarande så söt. Hur lyckades du med den? Vad jag kan se så sover han inte… häftmassa? Skrattande

MariaW
0

#28 ibland kan det funka med en fjädervippa framför dem och sen ta bilden snabbt innan de sitter på axelnGlad jag har tagit många bilder på flygande katter speciellt syrran Wilma men häftmassa var ingen dålig idé det kanske man skulle prova…

[catze]
0

ja man får passa på när dem dåsar lite lätt med halv öppna ögon eller när dem är ny vakna eller distrahera med en vippa  lite knepigt men man får oftast bra bilder till slut:-)

Anna77
0

Mysigt med bildbomb!! #14 så fiiiinKyss

rexmamma
0

Helt underbara bilder på dina fina killar Kyss