Charlie & Linus (bildbomb !!!!)

….
….gu´va´fina de är och har mysigt tillsammans…fastnade här med dem..mitt i muffinsbaket…

Måste bara gratulera, både till fotona, men ännu mera till lillpojken! Om Linus har man alltid vetat att han är snygg och fin, men lillbrorssan behöver inte skämmas han heller. Skitsnygg!
#14 Ingarö familjen bugar och tackar - här är det tomt. Kenny flyttade till sin fodervärdsfamilj idag. Han klev in i lägenheten och bara ägde stället. Såg ut som han bott där hela sitt liv.. så det var bara att inse att han inte behövde gammelmatte mer…
snyft…
Pussa nu på fina Linus och på Charlie förstås - de är helt ljuvliga tillsammans !
#15 Oj då. Hoppas de inte blev brända…. 
#16 Tack för din vänliga ord! Det är två ljuvliga gossar!
#17 Förstår att det är tomt nu efter utflytten…. men som du vet är du alltid välkommen och pussa på "yrvädret"
Underbara bilder! De är ljuvliga att se tillsammans!

Åh vad roligt de har med varandra! Supersöta bägge två…

Jättefina bilder på grabbarna bus! Charlie är så tjusig, men av dina pojkar är det Linus som stulit mitt hjärta.
Och inte blir det bättre av att se honom så här med "lillebror", han ser ut att göra "allt" så rätt.

Så fina bilder Pussa på dem från mig
#19 De är helt underbara tillsammans. Leka, äta sova ihop…
#20 Detta var det bästa vi gjort för Linus (och mig
).
#21 Jag undrade just varför vi hade ett extra hjärta här…hmmm… men då var det mysteriet löst
Linus skickar nospussar!
#22 Puss, puss tillbaka från Grabbarna Bus 
åh vilka underbara bilder på mys killarna! va kul dem har det ihop:-) Milo skickar stoora nos pussar till bägge killarna:-) men närbilder vill vi oxå se!
#24 Närbilder? Ja du…hur ska det gå till..när det går i 180 knyck här?
Det är en utmaning - vilken jag ska anta 

och det är därför som jag går under aliaset den hjärtlösa!

#26 Det har jag väldigt svårt att tänka mig
#27 Söteplutten Linus - oj jag blev alldeles tårögd när jag såg bilden. Han var så söt redan då och fortfarande så söt. Hur lyckades du med den? Vad jag kan se så sover han inte… häftmassa? 

#28 ibland kan det funka med en fjädervippa framför dem och sen ta bilden snabbt innan de sitter på axeln
jag har tagit många bilder på flygande katter speciellt syrran Wilma men häftmassa var ingen dålig idé det kanske man skulle prova…
ja man får passa på när dem dåsar lite lätt med halv öppna ögon eller när dem är ny vakna eller distrahera med en vippa lite knepigt men man får oftast bra bilder till slut:-)
Mysigt med bildbomb!! #14 så fiiiin
Helt underbara bilder på dina fina killar