Sioux-kullen - bildbomb!
Hade lite skoj igår då äldste sonen agerade lekfarbror och klösträd och han fick sig både bit och riv av bebisarna. Tänkte faktiskt plåga er med bilder från det! *harkel*
Det börjar ju lite lugnt med bebisar i famnen.
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Ajdå - oj så ONT!! Sickan har klättrat upp på ryggen och högg sonen i nacken och slet i håret. Han skrek till och hon trillade av i ren förskräckelse! ;)
www.shaneequas.com
Grabbarna Grus (Aki och Wapi) myser i husses famn
www.shaneequas.com
Sickan har klättrat upp igen och Winnie bökar på inuti hans tröja
www.shaneequas.com
Tittut matte - vad GÖR du??? Är du därinne?? Wapi undrar lite …
www.shaneequas.com
Winnie har lagt sig tillrätta i tröjan, i husses armhåla *pshyyy, tycker matte*
www.shaneequas.com
Hmmm, vad gör ni därnere? undrar Aki som ofta är lugnet själv
www.shaneequas.com
Va ljuvliga dom e!!! Blev alla likadana??
Måste ju putsa sig och vara fin inför Herre på täppan. En tjej ska ju alltid vara till sin fördel och där hade jag nog glömt att tvätta mig …. (Sickan)
www.shaneequas.com
Och så är kriget igång!! Bebisarna lekte Herre på täppan med bit och riv och än for en ner ohc kom upp, än for en annan ner och kom upp. Wapi hugger Sickan som hugger Aki som försöker slingra sig undan
www.shaneequas.com
Stackars Aki attackerad av Wapi medan Sickan andas ut en kort stund. Så här höll de på hur länge som helst …. sen "ramlade" de alla ner och la sig i husses famn men då hade ju matte slutat fotografera …. *hrm*
www.shaneequas.com
#7: Menar du bebisarna? Näää, alla är maskade och med vitt så det är rätt så långt men Sickan är ju klart mest annorlunda jämfört med syskonen. Wapi har näst mest vitt, sen kommer Aki och Winnie har bara vitt på baktassarna (och ev i pannan). De blev brunmönstrade el svartsköldpadd med vitt … :)
www.shaneequas.com
Det tåras nästan i ögonen så söta de är!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Sickna vilda sötnosar ni har 

Oj bilka dundersöta bilder!!! 

Vad fina bilder! Sickan är fortfarande min favvo. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Helt underbara 
Åh… de är ljuvliga! 

Åhh! Den prickiga kan få flytta hit!
Alltså den som är mest vit, Sickan :)

#11 Måste nog komma förbi och hjälpa dig med färgbestämningen, du har fått det helt om bakfoten. De är antagligen mönstrade och kanske med vitt men maskade måste du ha misstagit dig om
.
Underbara små bustroll!
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Supersöta!! Visst är båda föräldrarna maskade? Då är det ju inget tvivel om att de är maskade 
Tack!! Vad ni är gulliga som skriver så om "mina" bebisar!!! Blir så glad!!
#18: Jodu! Färgmässigt är hon en favvo hos många pga sin vitfläckighet ;) men nääädu, hon stannar ev …
#19: De är absolut maskade!! Föddes helt vita. Precis som #20 skriver har de maskade föräldrar (både Spike och Phoebe är maskade) så de kan inte vara annat än maskade … eller hur …??!
www.shaneequas.com
En bild från igår …. Lilla Sickan (eller Kossan) sover lugnt och tryggt i äldste sonens hand .. helt avslappnad …. 
www.shaneequas.com
#22 Nejmen det var väl en helt underbar bild på en urfin misse!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#20, 21 Tyckte det var så självklart att jag kunde kosta på mig ett litet "skämt". Förtydligade mitt skämt med att de antagligen är mönstrade och kanske vitt…….Jag har väl för dålig humor.
*hahahaha* #20: Jag är väl för dum för att fatta??! Tänkte väl, du som är en sån erfaren uppfödare - hur kunde DU tvivla??! *skrattar*
www.shaneequas.com
#24 Haha! Jag skyller på snoret som täpper för synapserna för jag förstod nog inte riktigt heller att det var ett skämt. 
Helt underbart söta, allihopa! Läckra färger! 
#22 Det var nog den sötaste bild jag någonsin sett!!! 

Fina bilder på UNDERBARA ungar <3
(Har själv blivit också attackerad av kattungar på sistone… Det här är det svåraste tid tycker jag när man måste lära ungarna att man får inte bita människan. Eller klösa :D)
Vilken söt bildbomb på helt underbart söta småttingar 

#25 Ser i alla fall fram emot att pussa på dem på onsdag!
Tack än en gång för alla gulliga saker ni säger om mina småttingar!! :) De är otroligt underbara!! Jag hinner tyvärr inte redigera bilder i samma omfattning som jag tar dem men ajg ska försöka komma med lite fler under veckan som kommer, har lite mycket denna vecka ….
Har haft besök i helgen av potentiell fodervärd till ena hanen och det lutar åt att det blir Wapi som stannar i katteriet. Så en av honorna är kvar till salu då ….
#31: Nyfiken på vad du tycker … blir roligt att träffas på onsdag!!
www.shaneequas.com
Håller med alla…. d e gudomliga… å superfina bilder du tar!!