Rengöring
Jag har alltid använt såpa de få gånger jag städar i lägenheten. Vad jag vet är såpa ganska ofarligt för våra katter. Nu har jag fått prov på ett i Sverige nytt rengöringsmedel, som ska vara ofarligt för djuren. Det används på djurparker och hos veterinärer mm. Det heter "Animal House" och kommer från Australien. Och jag måste säga - det gör rent med en frisk doft. Medlet är rekommenderats för användning i fågelhus, kennlar, katterier, djurtransporter, stall ,veterinärkliniker och i hemmet.
Fick också prov på "Pet Breeze" - luktförstörare för djur, hus och bil - kan sprutas på t.ex. klätterställningen, katternas sovplatser eller rakt ut i rummet.
Så fick jag "Neutra-San" - eliminerar lukten helt ofarligt och sanerar. Tar bort hankattslukten bl.a.
Hittills är jag positivt överraskad. Rengöringsmedlet t ex använde jag dagen efter jag skurat golvet med såpa och vattnet blev alldeles grått.

..det låter intressant Leffe….den som erbjudit dig att prova..kanske vill ha en till i sin testpanel…*ler*
…skämt åsido finns medlet att inhandla…???
Den sidan verkar inte vara färdig?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora