Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 180 ggr
cherish
0

God morgon, 25 feb 2008!

Ja, god och god vette katten …. jag har varit vaken sen kl 2 och gått och vankat och vankat … Ska nu göra mig klar för jobbet och sen väcka familjen när jag tagit hand om småttingarna, hör att de redan är vakna och hungriga … :) Sen kör veckan igång i racerfart - det gäller bara att se till att hjälmen och broddarna sitter fast ordentligt så jag hänger med! ;)

Hoppas ni alla får en bra dag!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

AnnaS
0

Håller med, god och god…

Sissi löper typ…

smirik
0

God morgon,

Hämtade hem Iris i helgen och allt gick smidigt, nu är stackaren trött som tusan men nöjd och glad. Matte är lite väll sliten men det får bli en lugn vecka på jobbet (i wish) ja jag kan ju i all fall hoppas Glad

Nu vänter vi på hallon tuttar - det blir ett par nervösa veckor

Ha en underbar dag alla

LinusCRX
0

God morgon,

Blir en dag hemma idag. Fick tillbaka förkylningen igen i fredags. Typiskt när man är ledig, men det är väl då det oftast bryter ut.

Får gosa med Grabbarna Bus idag. Det är inte så fel det heller. Glad

solskensbarn
0

God morgon! Efter en härlig helg så känner jag mig faktiskt sugen på att jobba lite ;) Jag har njutit hela helgen av att se hur Sesam gillar sitt nya sällskap och hur Siri upptäckt omgivningarna, mmmmm! Det är härligt med katter!

MyTwiggs
0

God morgon alla vänner!

Här är det som vanligt. Fritz har hällt vatten över hela golvet. Jag tror att det kan vara ett rent attentat för att vi badade honom igår.. Fritz är ren som en nyponros och vacker som en dag… det verkar bli en vacker dag!  Glad

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

God morgon. Idag händer inget speciellt i kväll är det styrelsemöte i kattklubben.

Sköt om er