Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 201 ggr
Leffe
0

God dag 2008-02-24

God dag. Kollar in på skidåkningen. Ikväll är det födelsekalas som gäller. Min ena systers pojkar har slagit ihop sina födelsedagar och firar i kväll.

Sköt om er resten av dagen

Eine
0

God dag. Och ha det trevlig på kalaset. Jag kan inte kolla så mycket skidåkning, har bara 1 och 4 i kanalväg.Annars tycker jag det är spännande.Men i kväll ska jag se Wallander..!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Medea
0

Goddag!

Har precis kommit hem efter en promenix i det underbara vårvädret. Sambon har lagat dammsugaren (som varit trasig i en halv evighet), så i eftermiddag blir det nog städning. Det är välbehövligt, minst sagt.

Wallander blir det ikväll här också, tror inte att jag har sett den de visar idag faktiskt.

MyTwiggs
0

God dag! Fritz är nöjd med foderleveransen vi fick igår kväll. Vår leverantör hade en sönderskjuten kronhjort (Skrikandes) som han skänkte till Fritz. Smaskens tycker Fritz… Urk tycker jag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

Godafton!

Har just kommit hem från min yoga och känner mig skönt avslappnad. Charlie hade passat på att charma hussen med en jättegosstund… trevligt för hussen. Vi ska passa på att koppla av med en slapp kväll framför TVn (jag tror att jag hör till dem som ser endast få timmar tv i veckan) arbetsveckan blir lång och arbetssam, känns det som.

#Vilken tur brorsan Fritz har att han får ha den goda maten för sig själv. Här blir det svampmacka… och det äter inte katterna…

Ha en bra kväll alla Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

Här fortsätter man att fira att man blivit äldre i flera veckor. Blev ikväll bjuden på Thai middag som avslutades på teatern med operetten läderlappen! En helt underbar kväll och en härlig överraskning. Jag visste ingenting!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.