Nya burskynken!
Ni som ska till Örebro till helgen kommer att kunna beskåda dessa burskynken som jag har knåpat ihop till en uppfödare (gissa vem….)
Jag är supernöjd! Katterna som ska bo i burarna är sköldpaddor så de neutrala gröna färgerna kommer bli perfekt. Till helgen är dock den ena katten en liten choklad britt som heter Britta 
Tänkte ge er som går i "sy burskynke tankar" lite inspiration…
Vilka snygga!!!!

så snygga de var
Wow! Vad proffsigt!
De är jättesnygga, lova att visa lite bilder på dem "uppsatta" sen, så vi får se dem på plats med tillhörande katter och allt! 

#3 Jag får hyra en fotograf för jag ska inte till Örebro själv
Det kanske är någon från forumet som kan hjälpa mig? 
Jag kanske kan pröva att fota …
Ser väldigt snyggt ut ouppsatt också.
#4 Vad synd att du inte ska åka, hoppas att någon annan vänlig själ kan ställa upp och ta lite utställningsbilder! Det hade varit jättekul!

Vad tar du för en sådan uppsättning
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#5 Det vore jätte snällt om du ville göra det!
Åhh, vad snygga!!
Jag får se dem "live"……..

#7 Priset för dessa två skynken ligger på 1650 kr, men då ska jag även sy två extra namn banderoller som ska sitta på sidan av buren med katternas tjusiga namn.

Jisses, vad fina!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Du är så duktig Johanna. Otroligt fint burskynke!

Tackar, tackar

Snygga och *rena* i stilen. Jag har själv flipprat över till bling-bling och spets för tillfället.Och vita blanka tyger med guld till..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Superfina!

#14 Det är kul att mixtra med olika sorters tyger till burskynken, själv är jag sååå sugen på att göra ett chock rosa till min svarta pojk men pojkar och rosa känns liksom inte riktigt rätt. Han skulle nog skämmas i buren tror jag….men det hade varit såååå snyggt!
#16 Äh, kör på det ändå! Det är ju skillnad på chockrosa och babyrosa! :-)

#17 Hihi! Då kommer Rossi och jag till Halmstad klädda i ROSA!
#16 Riktiga karlar kan ha rosa! Och i t ex Indien och Asien är det jättevanligt med rosa på killar.Skitsnyggt!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jättefina burskynken!
Om jag hade tålamodet så skulle jag med sy… men jag överlåter det till min mor istället. Hon gör det så bra så bra!

Johanna ….vad säger du kommer Rossipojken i rosa till Halmstad
Jag som sytt nytt… i svart och vitt till mina svarta pojkar..stilrent…ha ha ha ha speciellt för Halmstad…där fick jag..
"Görsnyggt" det du sytt till Axioms.
Rossi kommer att vara "vrålhäftig" i rosa…

#21 YES, Pink it is! Det värsta är att vi har tänkt göra en kupp jag o Rossi pojken: han kommer i rosa burskynke och jag kommer med rosa tröja med texten "I love my cornish rex" Vad tror du om det?
Du kanske är sugen på en matchande tröja till dina pojkar också? 

#22 Underbart! Önskar jag fick se det. Antar att texten är i svart!

#22 Japp, det kommer bli svart grafitti text, hur grymt som helst 

#24 Du får se till att inte bara burskynkena blir förevigade. Jag bara måste få en bild på dig och Rossi vid hans bur!!!!

Oj, då kanske jag skulle ta och beställa en matchande tröja också….till min lille som kommer att åka runt i sin LILA puff snart…..
#26 Gu vilken bra idé. Man kanske själv skulle fixa tröjor till teamet som åker till Åbo
När är det dags Aje?
Här kommer bild på burskynket. Det är alltid supersvårt att fota på utställningar, så ni får ursäkta kvalitén.

Nämen GUUUD så fint det blev!!!! Oj, oj, oj … tack så jätte mycket rexmamma för bilderna!
Wow! De är supersnyggt, det ser så proffsigt ut!

#0 gu vlika fina burskynken, önskar jag kunde sy sådant
alla rexägare jag har startat en tråd på katter.ifokus där jag skulle vilja samla en massa burskynken och undrade om ni här inne hade några att dela med er av. tråden heter:
olika burskynkens utseende
http://katter.ifokus.se/?ThreadId=acdb76f7-f92a-4972-9f63-75e6dc1ebbc5
Schyssta! Vi håller på och syr lite nytt också nu :)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Blir sugen på att sy jag också. Har ni några tips på postorder där man kan köpa tyger? Orkar inte släpa mig till "storstan". 

Kolla på http://www.stoffochstil.se/ beställ deras katalog och du har MASSOR av tyger att välja mellan.