SNART SNART!
Tänk vad man kan se fram emot att få hem katter.. Det kommer aldrig att kännas annorlunda hur många gånger det än hänt. Nu börjar det dra ihop sig. Snart kommer Allan och förhoppningsvis vår lilla Norrbottningsflicka från S*Qurra Moya.
Innan dess ska vi på fjällsemester… Har ni sett dendär reklamen på TV? Jag tror att det är någon möbelkedja eller något. Det är ett gäng som ska på semester och allt är perfekt.. och så frågar någon flygvärdinnan "När får man åka hem?" (och så lite beatles till det då). Så känner jag nu… fast utan Beatles.
Och sist.. Tindra! Vi väntar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Dem är verkligen ljuvliga dina små som du väntar hem!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#2 Ja… de är ju det… Helt underbara!
www.mytwiggs.com
Är du klar med din honkattsjakt alltså? 

Visst är det en härlig känsla! Och den där väntan och längtan, både olidlig och underbar på en och samma gång.

Se där,,en lite maskad tjej.. Så söta kissebarn du väntar hem..
Vad roligt att du hittade en hona till slut! :) Sööööta kissebebbar!!! 
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Sötingar! Men du vet att i Maj måndad har jag nära att komma och se på dem!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#0 En liten rättelse bara Hon är från Västerbotten och inget annat… Men hon är söt…
#4 Vi har hittat en liten flicka. Vi får se hur det blir framöver. De är helt fantastiska båda två!
#8 Då är du välkommen!
#9 Naturligtvis västerbotten… tänk så man kan slarva när man har tankarna på annat
www.mytwiggs.com

Vilka söta små kissebarn ni väntar hem! Urd var ju vansinnigt charmig på den bilden. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 11 Ja, de är väl så fina! Urd är fantastiskt fin. Vi ska kalla henne Elvira :)
www.mytwiggs.com
Vad kul!