Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 214 ggr
MyTwiggs
0

Nu närmar det sig!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår fjällresa närmar sig. Jag och Myra ska åka bort några dagar och för första gången åverlåta kattansvaret på vår kattvakt. Jag tänkte bara skriva av mig lite av min lättnad över att ha hittat en helt PERFEKT kattvakt. En gammal klasskompis mamma som bor 2 km härifrån har nyligen förlorat sin lilla Devontjej pga ålder. Hon tar emot våra katter närhälst vi önskar.

Jag träffade henne på affären igår och gon nästan hoppade på stället och sa "Du anar inte vad jag ser fram emot att få den äran att ha Fritz hemma hos mig. Jag är så glad att jag får förtroendet".

Kan det kännas bättre?

I kväll får vi leverans av kattmat. Vi utfodrar ju med BARF, så vi kommer att ta emot kronhjortsfiléer. Hihi.. *bortskämmda kissar vi har* Då är det till att portionsförpacka för att skicka med till Fritz när han ska på semester ;) Vi är som tanten med perserkatten i filmen Babe :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Vad roligt att det löst sig så bra med kattvakt! Vi har också perfekta kattvakter i form av sambons syster och hennes man, det känns alltid okej att åka någonstans när jag vet att de har det bra och blir grundligt bortskämda. Skrattande Ha en bra fjällresa!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MyTwiggs
0

Visst är det så. Och det omvända… tänk om man inte hade någon som kunde ta hand om älsklingarna.. då vore man fast hemma ;P (men å andra sidan, vad gör det, när man har missarna Flört )

Tack

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com