Stockholms central?
Hej!
Bor någon nära Stockholmcentral som både har tid och lust att bli "vållgästad" av mig en stund ikväll.
Jag är inbokad på nattåget hem ikväll och mitt möte slutar tidigare än jag räknat med. Hör isåfall av er.
Vore ju kul att kunna använda tiden på ett bättre sätt än sitta vid datorn.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Du kan ju komma till mig
Tyvärr bor vi 20 mil därifrån, annars så hade du varit varmt välkommen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#1 Tack men det känns lite väl långt att åka.
Nja Ingarö är ju inte såå nära tyvärr .. fast det hade varit kul och jag åker förbi centralen om 20 minuter 

#2 Skall komma ihåg det om jag är i din närhet framöver!
#4 Hade ju varit kul även om Ingarö ju är rätt mycket längre bort än Solna. Är dock tyvärr inte på centralen än på ett tag. Hade så gärna hängt med hem till dig en stund och sett en del av Stacies bakgrund. Varför hon blev en sån läckerbit ;).
Kommer gärna förbi en annan gång. Skall ner nästa gång 10-11mars.
Leffe ringde och förklarade att det gick jättefort att åka dit med Tbana. Har bara åkt bil förut så jag har inget att jämföra med.
Skall väl prova ta mig dit fram och tillbaka, det är väl ungefär vad jag hinner.
Om någon bor jättenära hör av er i alla fall så kanske jag kan springa förbi och säga hej i alla fall.
Vi bor knappa 10 minuter med buss från Slussen, vid Danvikstull.
#4 Tja jag förstod att det var för bra för att vara sant Men du är varmt välkommen när du har vägarna förbi. Stacies släktingar står på rad och bara längtar efter besök 
# 3
Om du får dötid i vingåker någon dag så bjuder vi på te!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trist att jag inte gick in tidigare här. Jag bor 5 min promenad från T-centralen. Men nästa gång är du varmt välkommen hem till mig.
Hon fastnade hos mig

#9 Oj, jag hoppas verkligen du är hemma nästa gång, då kommer jag. Leffe har tagit hand om mig bra och bjudit på fika samt att han "lurat" hit en gemensam bekant som är så gulig och kör in mig till stationen ikväll. (Tack Martin och Leffe)!
*ler stort* Vad roligt at du blev så väl omhändertagen igår!! Hoppas att resan hem gick bra och att du fick sova gott på tåget! Ses på onsdag!! :) Kram!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#12 Och åker du till Anki så kan du ju alltid droppa in på vägen till mig 

Bor oxå 5 minuter från centralen…synd att jag inte såg det hnär igår…men till nästa gång!
#9 då bor vi alltså 0-10 minuter från varandra….

#13 Ja det gick bra. Är i Bräcke nu och jobbar. Vi ses på onsdag äntligen!
#14 och #15 Jättekul att ha lite koll på var jag hittar er nästa gång. Kanske någon av er som bor fem minuter från centralen är morgonpigg (och ledig eller börjar sent) och har lust att bjuda in mig en stund morgonen den 10:e mars då jag landar i Stockholm tidigt och väntar in en buss som går från centralen runt 10.00?
Lika bra att slänga ut lite krokar i alla fall. Blir lite dryg morgon annars, men jag har ju datorn samt kan ta en fika någonstans så jag överlever ju.

Är jag bara ledig. Pm:a mej nån dag innan!
Annika