Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 242 ggr
solskensbarn
0

Det blev visst en katt till i alla fall.....

I morgon åker jag och hämtar en söt liten 12 v cornish-tös som ska bo hos Sesam, Sunna och mej. Det ska bli så spännande, och jag tror att Sesam blir glad åt att få lite sällskap.

Jag trodde nog inte att jag faktiskt skulle bestämma mig för ännu en katt, men det blev alltså så. Jag skrev här i Januari och funderade över några smarta tips på utfodring, eftersom Sesam blir tjock nästan bara av att titta på mat och en kattunge får ju lite annan mat som definitivt inte blir till Sesams fördel. Min uppfödare tipsade om att fodra flera gånger per dag, och just nu känns det nog som att det är lämpligaste sättet tills vidare, för jag har inte hunnit med att ordna något Sesam-säkert ställe där inte han kan komma åt kattungemat.

Man får ju bara sån lust att skriva av sig när man har såna här spännande saker framför sig :)

chikan
0

Oj grattis! Vad är det för kattunge som får äran att bli Sesams kompis? Och så vet du väl kanske att vi gärna vill se bilder också, om du har några? Flört

MonicaLagerquist
0

Grattis till det kommande nytillskottet.

Stolt ägare till tre La permer

Lullan1
0

Vad kul, grattis och lycka till!

AnneAlva
0

Grattis till dig och till Sesam som får en söt liten kompis! Och som chikan skrev, vi vill ha bilder!!! Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Anna77
0

åhh vad superkul! gratulerar!!! Skrattande

MyTwiggs
0

Svårt att låta bli, va!Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

Jättespännande och bilder vill vi se !

LinusCRX
0

Lycka till med nya familjemedlemmen! Håller med övriga att bilder vill vi se Flört

solskensbarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!

Nu är hon hemma! Underbara lilla söting :)

Bilfärden på 25 mil gick bara fint, hon jamade några gånger och sen fann hon sig tillrätta i sin transportbur. I natt har hon sovit med mig och kurrar så fort man bara tittar på henne. Vovven och Sesam blev förpassade till köket i natt, men snart sover vi väl alla igen som vanligt! Va fort man kan bli kär, hörrni!

Mer bilder kommer senare :)

MyTwiggs
0

Nejmen så kul! Det ser ju ut att vara ett syskon till vår lilla tjej! Vi kommer att få den äran att dela vårt boende med lilla Urd. Vore sååå kul att få fler bilder på din pluttis! Vi hoppas på att Urd ska växa till sig och bli lämpad för lite avejsjobb i framtiden :)

www.mytwiggs.com

Medea
0

Vilken sötis! Vem är hon?

solskensbarn
0

Det är Qurramoyaz Verdandi :)

Syster till Urd, japp! Dom var så söta hela bunten!

MyTwiggs
0

Jag är så avis.. vi hämtar vår lillsrutta den 7 mars… Vi har en resa på 100 mil för att hämta tjejen, så det fick dra ut lite tyvärr…

www.mytwiggs.com

solskensbarn
0

Nu finns det några bilder på tösen i mitt fotoalbum :)

cherish
0

Vad roligt! Lycka till med lilltösen och så roligt att hon redan funnit sig tillrätta hemma! Jadu, rexar är beroendeframkallande .. har man en vill man ha fler! Skrattande

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Dolleminas
0

#15 så sant som det är sagt!!

#12 Min favvo från den kullen, grattis!!

solskensbarn
0

#16 Dom var söta hela bunten, men hon är min favorit också, i temperament och utseende!

MyTwiggs
0

Hihi. Urfin hon är! Tittade i fotoalbumet.. Vänta bara tills vi fått hem vår prinsessa! Då blir det bildbomb!

www.mytwiggs.com