Ett mystiskt paket
Tack JohannaK! Det tog mindre än fem minuter innan de bestämde sig för att det här var bästa platsen i lägenheten. Skitbra, om du ursäktar språket, jobbat! Och den gröna smälter bra in här i vardagsrummet.
Myskillarna!! Vilken lycka att dem oxå fått sig en sån fin puff! Här finns nu tre vackra puffar från JohannaK. ;) Verkligen populära bland kissarna!! Köpte först 'bara' en men insåg när tre försökte klämma sig ner i samma att dem behöver nog fler.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Wowhohwowo! Va snyggt det blev med denna gröna skapelse i erat hem och vad snygga katterna är i den!

Jäättejättejätte roligt!!!!
En sån vill Finesse oxå ha!!!! Vart beställer man en sån?? Pris? Färger?
Åh, vad mysig!!

#11 Det är jag som syr puffarna….

Vad fin den blev! Jag blir också sugen……
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#13……Jamen vad kostar en?? Färger? Hur lång tid tar d?
Ännu en jättesnygg puff a la Johanna. Du är duktig! Man blir onekligen sugen på en puff….hmmm får fundera lite till…
#7 Vilken go bild. Härlig sovstil. 

Ja jag kan bara rekommendera er alla att beställa. Karin fullkomligt äääälskar sin lila skapelse och låter inte Mauritz komma i närheten.
Fast den var tänkt till honom att ha på utställning så jag lär få smuggla ut den när hon inte ser….

#15 Jag tar 300 kr och jag behöver ca en vecka på mig att sy den
#16 #17 Jag bugar och bockar! Tack!
Vilka underbara bilder chikan! Katterna ser ut att trivas i sin nya jättefina puff!
)
Puffen ser jättefin ut och vilka härligt busiga bokstäver det är på den också! Snyggisarna ser ut att trivas i den också:)