Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattmat-sand-och-tillbehör-böcker
Läst 746 ggr
chikan
0

Ett mystiskt paket

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom det en avi från posten. Konstigt, tänkte jag, jag har ju inte beställt något. Jag tog med mig avin och gick ut. Och funderade och funderade. Men nej. Jag kom bara inte på det. Inte förrän jag stod i kön till postutlämningen kom jag på vad det var!

- Men öppna nån gång då Matte!

chikan
0

- Snabba på! Jag kan hjälpa.

chikan
0

- Den luktar lite konstigt…

chikan
0

- ÄR DET EN NY PUFF MATTE!?

chikan
0

- Sköööön…

chikan
0

Tack JohannaK! Det tog mindre än fem minuter innan de bestämde sig för att det här var bästa platsen i lägenheten. Skitbra, om du ursäktar språket, jobbat! Och den gröna smälter bra in här i vardagsrummet.

chikan
0

Om om man välte den så fick det tydligen hur bra plats som helst två katter i den.

chikan
0

Okej. Bara en till, promise! Men han var så otroligt gullig när han somnade (som alltid, jag har nog hundratals bilder på katterna när de sover. Min sambo tycker att jag ska köpa en egen hårddisk att ha dem på… Oskyldig)

kissan78
0

Myskillarna!! Vilken lycka att dem oxå fått sig en sån fin puff! Här finns nu tre vackra puffar från JohannaK. ;) Verkligen populära bland kissarna!! Köpte först 'bara' en men insåg när tre försökte klämma sig ner i samma att dem behöver nog fler.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

MartinaH
0

Åh, det där paketet känns allt bekant Flört Puffen ser jättefin ut och vilka härligt busiga bokstäver det är på den också! Snyggisarna ser ut att trivas i den också:)

JohannaK
0

SkrattandeSkrattande Wowhohwowo! Va snyggt det blev med denna gröna skapelse i erat hem och vad snygga katterna är i den!  Skrattande Skrattande

Jäättejättejätte roligt!!!!

Englatassens
0

En sån vill Finesse oxå ha!!!! Vart beställer man en sån?? Pris? Färger?

Medea
0

Åh, vad mysig!!

JohannaK
0

#11 Det är jag som syr puffarna….Generad

RacerDonnans
0

Vad fin den blev! Jag blir också sugen……

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Englatassens
0

#13……Jamen vad kostar en?? Färger? Hur lång tid tar d?

LinusCRX
0

Ännu en jättesnygg puff a la Johanna. Du är duktig! Man blir onekligen sugen på en puff….hmmm får fundera lite till…

#7 Vilken go bild. Härlig sovstil. Skrattande

Aje-T
0

Ja jag kan bara rekommendera er alla att beställa. Karin fullkomligt äääälskar sin lila skapelse och låter inte Mauritz komma i närheten.

Fast den var tänkt till honom att ha på utställning så jag lär få smuggla ut den när hon inte ser….Hemlis

JohannaK
0

#15 Jag tar 300 kr och jag behöver ca en vecka på mig att sy den Skrattande  

#16 #17     Jag bugar och bockar! Tack!

Lullan1
0

Vilka underbara bilder chikan! Katterna ser ut att trivas i sin nya jättefina puff!