En hälsning från Hamlet!
Häromdagen kom en hälsning från Hamlet.
Han kan tänka sig att träffa någon dam. Jag har berättat för husse och matte att han då behöver fixa intyg på testikelstatus samt testas för FIV/FELV.
Bilderna är tagna med mobilkamera så de är inte de bästa men hellre det än inga och vad jag kan se har han utvecklats till en riktigt fin ung man.
Man blir så glad då man får rapport från de små som har det bra.
OBS! Hamlet är numer en glad kastrat!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

En bild till

Och en sista, en helkroppsbild.
Han är brunspotted och född 070513.
Har lovat se efter om det finns en lämplig dam som matchar honom bra som vill träffa honom. Han bor i Göteborg och behöver antagligen besöka damen i fråga då han har sin kastrerade syster hemma hos sig. Vid intresse kan ni höra av er till mig.

Snyggbrorsan!
Vilken snygging han har blivit. Lyckos den tjej som får besök av honom.

Underbart vacker ung man.Men han kan ju inte annat bli än så med så vackra föräldrar.
Stolt ägare till tre La permer

#4 Han hälsar till brorsan och tackar. Så olika men snygga båda två.
#5 Tack, visst är han.
#6 Ja så är det nog, han är nog mest lik pappa
.

Han är en riktig tjusig kille 

Vilken trevlig ung man! Påminn dem om att även blodgruppera honom, eller behövs det inte? Han kanske bara kan vara B? Har ingen koll på päronens blodgrupper. Vet uppfödare som letar snygg hane med B-blod.

Det ligger mycker B där bakom så han kan mycket väl vara en B blodare.

Åh, vad fin han har blivit! Trots att bilderna är lite "mobilgryniga" så syns det vilken tjusig kille han är!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#11 Tack, jag är själv riktig förtjust i honom. Lite väl dominanta ögon men det är nog tyvärr ett släktdrag (men med rätt tös så).
Kan tillägga att mamma är maskad, min Evita.
Han kommer nog inte vara okastrerad många veckor till så vi får se om han hinner träffa någon dam.
Han ser ut att mysa en hel del, härligt!

Hamlet snart kastrat pga att han är hanig och jobbig med syrran (som redan är kastrat)! Skulle intressent dyka upp närmsta dagarna bromsas kastreringen men annars bokas tid för kastrering nu.
Åh vad fin han är ! Kanske något för någon med en hona som eventuellt är silver ? Om jag hade haft en passande ev. smokehona hade jag definitivt varit intresserad !
# 15 Precis, men hon är ju redan dräktig 
Annars hade jag varit intresserad (har dock inte kollat närmare om dom passar ihop)

Bor han i Stockholmstrakten?Har ev en hona som skulle kunna passa honom.
Men vilken snygging han är, Hamlet. Synd att vi inte har någon flicka med åldern inne.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Tack alla.
#17 Göteborg tyvärr!

Okej Det var ju synd att han inte var en 08.