God förmiddag 21 Februari
Hej på er :)
Ingen som vaknat idag och väckt Cornish Rex iFokus?
Då gör jag det! Jag har haft min lilla cornish-tös första natten hemma i natt och hon sov givetvis med mig i sängen. Eller sov å sov, det känns som att hennes lilla spinnande motor har varit igång mest hela tiden. Så fort jag har rört på mig så har hon startat igång igen.
God förmiddag på er!
Åhh va mysigt!! Så var d när jag hämtat Finesse på Arlanda me… första nätterna (å dagarna) var hon som ett spinnande plåster på mig…
Vad härligt. Själv har jag nyss vaknat. Höll på med Hockey iFokus hela natten med två katter i knät

God förmiddag….idag har det vart pannkakor o ärtsoppa…love!!
Själv vaknade jag av att AStrid stod på mig och tvättade min nästipp…så leken hela morgonen, kändes inte kul att lämna henne o fara till jobbet….men jag har börjat bearbeta sambon hemma att det vore bra med en kompis till henne :-) Jag tycker mig se att han veknat lite idagarna :-D
#0…å

hmm. jag fick inte skriva klart….
#0 Det var ju så mysigt det första dagarna *avis*
# Sover du någon gång?
God eftermiddag!
Själv vaknade jag vid fem av att katterna höll på och möblera om i vardagsrummet…. Slagfält…. leksaker överallt och fåtöljerna hade flyttat på sig….hmmmm… verkar som mina små hjärtan har haft lite roligt.
Ha en bra dag!
#3 Jaa.. lite mör är man väl idag, det är hårt att vara "småbarnsförälder". Men det är ju så otroligt gosigt och mysigt…. jag längtar hem men är förpassad till jobbet. Suck.