Tindra dag 62
I dag är det dag 62, från andra parningsdagen, så nu börjar det dra i hop sig.
OJ!…
Var tvungen att avbryta skrivandet, för att hjälpa den gravida med lite "intim".tvätt, vilket hon inte gillar…
Tindra ligger mest som en "padda" på golvet och ser fjärrskådande ut, några andra tecken har jag inte sett ännu. Förra gången hade hon flytningar de sista två tre dagarna, fast något sådant har jag inte sett nu…
Jag är ganska dåligt på att vänta, stackars Tindra blir uttittad av mig och granskad var tredje minut.
Jag har i alla fall tagit några bilder på hennes mage, som är stoor.
Bilderna är inte så av så bra kvalitet, men magen syns i alla fall

Stooor magen på en söt Tindra. Undrar just hur många kattungar där finns…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ujuj vilken jättemage! Måste vara ett halvt fotbollslag där inne minst!
Jäklar! Det var ingen liten mage… största jag sett tror jag…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Ojoj, vilken mage!
Herre min tid!!! Hur många döljer dig där inne tro? Det ska bli väldigt intressant att få veta om några dagar… 

Oj oj vilken mage. Kan det vara 6 kattungar kanske??

Den där magen är inte stor, den är ENORM! Spännande att se hur många det blir. 

Ännu har inget hänt, fortfarande okänt antal i magen.
Vägde Tindra i dag hon har gått upp 1,4 kg sedan parningen, som idag, var för exakt nioveckor sedan.
Så spännande - fem små bebisar tror jag finns därinne.

Himmel, vilken mage!! Tindra som var så nätt när jag såg henne senast.
Nu är jag jättenyfiken på vad som gömmer sig därinne, du måste skicka massor av bilder sen när de kommit!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Oj vilkken späär ballong. Alltså en härligt stor mage. Jag tror min Betty gick upp närmare 2 kg, och hade då kattbäbisar i magen. 5-6 stycken tror jag det är in "lilla" Tindras mage. Sååå fint md vita katter. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jisses, det måste vara rekord, jag tror på 9 bebisar!

Men tjitt allså! Vilken kanonkula Tindra har!
Ska nog bli skönt för henne att slippa den om några dagar kan jag tänka mig. Magen ser väldigt tung ut så jag gissar att det är många kattungar där inne.
Jisses vilken mage!!!! Det blir nog en rekordkull 
Hmmm…hur många kan det vara…ja du… är ju väldigt dålig på gravidmagar…men nio Aje…det var värst vad du tog i…. röstar på 6 st små söta krulltottar.

Fortfarande inga ungar, dag 63 nu…
Jag tror själv på 5 eller 6 stycken!
Denna väääntan……
Vi väntar också… Det är så spännande så!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Det är väl skönast om honan föder på dag 65, så man är säker på att småkissarna hinner utvecklas färdigt 
ps. Jag har en skaplig kamera och bor inte så långt ifrån dig. Jag skulle älska att fota småbebbar …. 

#18 Helt rätt! Jag hade ju lovat mig att inte stressa upp mig förrän då. Men det är ju som att vänta på tomten……
Du är varmt välkommen hit och hälsa på, och ta bra bilder, på de små liven då de dyker upp!

men gud vilken stor mage hon har, lär vara många gosbarn därinne

Ja, den magen var stor!