OT Jag har fått jobb!
ÄNTLIGEN så blev det rätt! jag har sökt 335 st jobb sedan augusti! (helt otroligt) och äntligen dragit vinstlott och fått en tjänst som kommer bli otroligt utmanade och spännande! Jag börjar redan på Onsdag! Jippi!
OJ! Det var verkligen ihärdigt av dig. Jag blir alldeles imponerad. Och verkligen JÄTTEgrattis till jobbet!

Grattis!!! Vad roligt, du har ju sökt i en evighet känns det som, och 335 job sedan i augusti, jag är klart imponerad!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
jag är förvånad själv att det var så många och att jag har fått nej på så många, är van att få det jobb man kommer på intervju på :) Men denna gång har jag ju två småbarn på släptåg och det gör att otroligt många ser rött!! och backar! - som om jag är den första i världen att skaffa barn!
Så nu är jag salig, fick precis reda på att jag får plats på hunddagis i närheten för mina vovvar och ett lånelöfte från banken utan att behöva varken medlånare eller borgenärer.. kan det vara som vissa säger, helt plötsligt faller allt på plats!
en bonusbild på min underbare Sture som alltid finns där för mig och myser och tröstar mig när det behövs!
Grattis!! 
Grattis kära vän! jag är så glad för din skull!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis till jobbet.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis igen! Håller tummarna för ev lägenhet! Så du kommer närmare mig……..

Grattis…verkligen jätte…jättegrattis….!!!!! Vad ihärdig du har varit….är imponerad…Bara ny lägenhet som fattas….
Puss till Sture !!!!
..big hunk…
Grattis! Vad härligt!!!
Lycka till!
JÄTTEGRATTIS!! Åh vilken fin bild! 
Gud vad underbart!
Grattis! Vad härligt det måste kännas när alla bitarna faller på plats. Lycka till!

Åååå… vad glad jag blir för din skull.Grattis!!!
Lycka till med nya jobbet.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Grattis! Nu verkar Du ha riktig medvind!

Stort grattis. Är så glad för din skull krama alla från mig 
Men Oj vännen massor av grattiskramar!!

Härligt att höra. Grattis och lycka till med nya jobbet och allt runt om!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.