God morgon 19 februari
God morgon
Hemma igen efter en lååång resadag i går. Var inte hemma för än vid midnat för att flyget var försenad …i looove sterling
Fast resan gick över all förväntad och Joshcka visad sig att vara ännu snyggare live än på bild och världens snällaste kille också. Iris var kär inom en timme. Hon var förövrigt så ohört duktig på hela resan, la i mitt knä på tåget från Amsterdam och sov där stort sett hela vägen, satt in i mellan och tittade ut av fönstret men inte ett pip eller jamar, hon tyckte det var urmysigt att resa med matte.
Cobi och hennes man som har katteri Queensland är helt underbara, mer naturliga människor skall man titta länga efter.
Ha en underbar dag alla

God morgon allihop.. Jag är inte riktigt mig själv idag…har sovit ca 6-7 timmar på två dygn nu så man känner sig lätt mör i kroppen =)
Idag skall Stig bli en lycklig kastrat…det ska bli sååååå skönt av många anledningar.
#0 Kul att resan gick bra och att han var bättre än vad ni trott, hoppas nu parningen går bra och att ni får många fina bebisar om ett litet tag 
God förmiddag. #0 Vad bra att det gick bra. Dä får vi hoppas då. #1 Sova bör man.
Sköt om er
Godmorgon
Är hemma sjuk för andra dagen i rad. Och jag som aldrig är sjuk! Igår roade jag mig med att plöja halva senaste säsongen av top model, det blir nog andra halvan idag. Haha! 
God förmiddag
Klev precis upp ur sängen, har mest suttit på toaletten och kräkts hela gårkvällen och natten… *suck* Men nu har det varit lugnt ett tag, och jag har till och med fått behålla vattnet som jag har druckit!
Krya på dig chikan, jag har några Se & Hör här hemma som jag läser, det fördriver tiden rätt bra!
God dag rexare
#0 Cobi har jag sålt en katt till för många år sedan, hon är en urtrevlig och vänlig människa.
Jag kommer inte att vara så flitig här på forum denna veckan. Ska vara farmor på heltid vissa dagar. Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#0 klart han är snygg och trevlig, jag är ju skyldig till hälften av linjerna
Farmors mor sitter här bredvid mig och tokspinner 

jag vet och dina katter har gjort ett bra jobb. Joschka är verkligen en top prima kille och sååå söt - ett gosmonster och en gentleman.