God morgon 18 februari
God morgon
Så blev det ÄNTLIGEN dags, vi flyger till holland nu på morgon och lämnar Iris hos sin pojkvän.
Ha en underbar dag alla

God morgon!
Första dagen på nya jobbet och jag har legat sömnlös hela natten p g a hosta
Jag har cociliana etyfin i kylen, så jag får väl ta mig en hutt nu på morgonen. Vågade inte ta igår eftersom jag tog starka värktabletter då…
Halloj, äntligen har jag kommit mig ur sängen… har forfarande ont i lungor och revben efter allt hostande, men nu kan jag i varje fall prata… så nu blir det att ladda med Alvedon några dagar framöver antar jag…
#1 Hoppas hostan ger med sig, kom bara ihåg att cocilanan har haft den röda triangeln förut…
God morgon !
Lycka till med Iris - ska bli jättespännande !
#1 Lycka till på nya jobbet ! Cociliana etyfin är grejer det .. man liksom sluddrar när man huttat det
Ska själv till vårdcentralen med min son som är hemma med influensa för andra veckan och med mig själv som är ungefär lika skruttig och vi hostar hela nätterna i stereo… hoppas på lite Cociliana här med .
Katterna är i varje fall pigga och friska…

God morgon!
Ledig ifrån skolan idag men har 2 arbeten att skriva och lite att läsa. Undra vad den lediga dagen tog vägen… 
0# Vad spännande!

God morgon.
Ja, denna dag verkar gå i förkylningarnas tecken…är också hemma med febriga, snoriga barn. Men man ska väl inte klaga, de har inte varit sjuka på hela vintern! Så idag ska jag passa på att ringa till reparatören ang nya tvättmaskinen som inte centrifugerar som den ska och så ska jag dra över med dammsugaren ett par varv!
Ha en bra krya på er- pluggadag allihop, och lycka till på Hollandsresan Smirik!
God förmiddag. Jag ha pepper peppar ingen förkylning och avundas inte er som har den. #0 ha en trevlig resa i tulpanernas land( det är väl Holland det). #1 Lycka till, det går säkert bra. #3 Ta det lugnt.
Sköt om er. Kurera era förkylningar
God förmiddag!
Man hör så många som har fått rejäla förkylningar som inte vill gå över. Jag hoppas på Cocillana för hela gänget här. Man sover gott på det om inget annat ;-) Jag är så rädd om flaskan hemma….
Krya på er!
God dag!Krya på er alla hostande människor, det låter så jobbigt för er. 
#0 Lycka till i Holland med kärleksparet!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God kväll!
Sitter här som en urvriden trasa, har förmodligen åkt på vinterkräksjukan (om den ännu går). Det började med att jag kräktes på jobbet idag när mina kollegor kom med kaffe
sen har jag fortsatt hela eftermiddagen och kvällen. Men nu finns inget kvar i magen, men jag fortsätter ändå att hänga över toan *urk* Hoppas att det går över snart!
Trevlig resa smirik!
Krya på er ni som är förkylda!
#9 Vad hade de blandat i kaffet? Skämt åsido, krya på dig

Hej alla!
Har idag haft två musiklektioner själv som jag skulle vara praktikant på. Min handledare blev sjuk. Fick en timme på mig att planera något så det blev lite akutstressigt men samtidigt kul. Har inte haft musikklass själv sedan -02.
Nu sitter jag med en inlämningsuppgift som skall vara inne för midnatt men kände att jag behövde ett brejk.
Krya på er alla sjuklingar!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God natt
#11 Det blev ett riktigt mandomsprov då kan man säja