God morgon 2008-02-17
Är inte in så ofta just nu av olika anledningar. Nu skall jag i alla fall gå och sova en stund. Det är inte att nattälvan och drömfångaren inte fungerar utan jag har inte ens försökt sova än. Barn och make är i Åre och åker skidor så jag och katterna (fiskarna) är ensamma i helgen.
Imorgon är sista WM dagen i Östersund men jag lär nog inte ta mig in tyvärr. Hade siktet (fniss, fyndigt va) inställt på att vara där men ställer nog in i alla fall.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon!
Jag kommer att titta på skidskyttarna som är i Östersund och längdskidåkarna som är i Liberec. På TV förstås……..
Just nu myser kissarna och jag framför dr Phil som pratar om missbruk. Snart blir det frukost för mig, krullisarna har redan fått.
Ha en bra dag!

Godmorgon!
Vaknade av en buffande Isis som tyckte det var dags för matte att vakna och gosa med henne.
Sedan gick det inte att somna om, det var full kalabalik i sängen med småkissarna (de två fröknarna som är kvar till nästa vecka) och det var lika bra att gå upp. Nu har dock alla katter gått och lagt sig igen, så typiskt!
Dagen bjuder på årsmöte i klubben där jag, ve och fasa, gett min tillåtelse till att bli vald till avelssekreterare, vi får väl se om någon annan vill ha posten, men jag gissar att så inte är fallet. Hur i fridens namn ska detta gå?!
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon! #2 Ingen anledning till oro Anne, för då hade du inte blivit tillfrågad.Detta klarar du.
Min dag består delvis av att Ranjeet blir hämtad tillbaka till sitt *fosterhem*, en väninna kommer för att kika på alla kattungar, och sedan ska jag på årsmöte i UK, samma möte som Anne ska på.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon !
Huvudstaden är grå och snålblåsande. Huuu !!!!
Lika "fattig" idag som igår. Ingen storvinst på hästarna. Det var dessutom en mycket medioker utdelning, men då finns det stora pengar i potten till nästa vecka.
Lite sur och besviken är jag idag.
Hade anmälät Gunvald till SK:s utställning i påsk. Ett mail kom igår, tyvärr det har varit sånt tryck på kategori II katter så det fanns inte plats. Vore väl kanske lite idé att "paxa" platser åt andra kategorier el raser. Trodde att man gjorde det till viss del……..
Mitt eget fel kan tyckas som inte anmälde direkt första anmälningsdagen.
Nu frukost med starkt hett kaffe.
Ha en jättebra söndag!!!
God förmiddag. Sovit hela förmiddagen. Vann inga pengar igår heller trots att Timrå vann sin match med sina juniorer och lilla manskap. Då försvann vinsten på en av de andra matcherna istället. Sån't är livet. Nu ska jag kolla skidåkningen.
Sköt om er
#4, 5 - Hurra! Vår lilla spelklubb vann så att det räcker att spela i tio veckor till! Dvs inga stora pengar men ändå!
Städar idag, förstår inte att det alltid blir kvar till söndagen - ser ut som ett sophem, usch
men vi får hjälp av katterna, alltid något. Tänkte hämta kameran när de båda satt på badkarskanten och hjäpte hussen att göra rent.
Ha en bra dag alla - solen skiner 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag!
Grattis till alla spelvinster! Alltid härligt att vinna, även om det är lite!
Själv så har jag fullt upp med de "vanliga" söndagssysslorna… Tvätta, städa, pyssla och förbereda för veckan som kommer.
Hoppas ni alla får en bra dag!

#6…………GRATTIS !!!!!!!!!!!!!
#8 Tack - vi kan behöva lite sånt - har varit långa tider utan mer än 40 kr vinst…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet