Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 456 ggr
Leffe
0

Melodifestivalen 2

Då är det dags igen, men jag får inte se början - kollar hockey

Leffe
0

Nu har jag hört låtarna och säger Blähä

aggeelin
0

Ska kolla, vi har spelat in, få se vad vi tycker.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

majsan
0

Jag tycker att Sanna är helt otrolig..Jättebra låt och hon sjunger fantastiskt..

aggeelin
0

Jodå det fanns flera som var OK men inte jättebra.. bröderna Rongedahl var helt Ok t.ex och Sanna… Carola och Andreas också helt OK

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

Måste säga att jag tycker denna delfinal var mycket starkare än första.
Jag är helt nöjd med de som gick vidare både till finalen och andra chansen. Det var de fyra bästa.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

[Silkwaves]
0

Sannas låt vara bara så… vacker och helt underbar och bröderna Rongedal Wow vilken härligt glad låt och den refrängen den sitter !

Gillar inte Carola .. därför tycker jag inte det var helt fel att hon "bara "kom till andra chansen. Andreas däremot var som vanligt jättebra.

AnneAlva
0

Tyckte, lite ovanligt för mig, att Carolas och Anderas Johnsons låt var riktigt bra, brukar ta allt Carola gör med en nya salt i vanliga fall. Men den här gången! Jag tyckte det var det bästa låten jag hört i melodifestivalsammanhang på flera år faktiskt.

Sanna var också bra, tyckte att låten var lite trist, men hon gör den fantastiskt.

Bröderna Rongedahl är ju galet duktiga entertainers och sångare, det kan ingen ta ifrån dem, men jag har svårt för det ständiga falsett-sjungandet…

Ola sjunger bra men låten var inte en sån som sitter efter första lyssningen. Men han är duktig.

In alles håller jag med RacerDonnans om att det var bland de fyra bästa som gick vidare (även om jag gärna kunde bytt ut Ola mot Anderas Schöld, den låten var medryckande!) och jag är galet glad att The Nicole åkte tidigt, jag hade inte kunnat sova inatt om hon hade gått vidare…

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

Ni är duktiga som orkar titta.Jag vet som vanligt inte ett skvatt…Tittade på en bra film i stället.Jag börjar nog bli gammal.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

Åh det var så fantastiskt att höra Sanna. Vilken fin ballad! Favorit. Sedan fick jag lite 70-80-tals discokänsla av Rongedal. Kul att se hur tajmade de var på scenen.

Håller med att carola är för mycket. Intresant omgång!

A-M.H
0

…#8 nej nej Eine det är inte ålder som avgör om man tittar eller ej…det är intresse..Skrattande….jag t.ex härdar inte ut att varken se eller höra…gillar ju hårdrock ( och Orup…*harkel*)..

..var gräsänkling så jag och missarna låg alla i samma soffa och myste..tittandes på engelska deckare…vi nappade nog lite också…Oskyldig

#7..skrattar åt din Nicole-kommentar….Skrattande

Lullan1
0

Jag är jättenöjd!

Gillade båda finalbidragen skarpt, men hade dock gärna sett Sanna direkt i finalen! Hennes låt fick mig att rysa, helt underbar!

RacerDonnans
0

#11 Hon gick ju direkt till final ;).

#7 Jag gillade också Alexanders låt. Den kommer bli en radioplåga. Hade den varit med förra veckan hade den gått vidare.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lullan1
0

#12 Åh… *dum dum dum*Generad ja… just det! Det var ju bra!