Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 530 ggr
Eine
0

God morgon 16 februari

Hur kunde jag bli först? Märkligt…sköt om er i vilket fall.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Fritz
0

God morgon!

I eftermiddag ska jag på årsmöte med kattklubben, ska bli spännande…

Ha en bra dag alla!

[Wiveka]
0

God morgon!

Idag blir det TV-tittande på skidande människor……..

Ha en riktigt solig dag!!

aggeelin
0

Godmorgon! Ska till min mammas hus och fortsätta röja inför fotografering och försäljning, inte roligt men bra när det äntligen blir klart.

Ha en bra dag alla - solen skiner!Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Lullan1
0

God förmiddag!

I dag ska jag och sonen gå och se Tobbe Trollkarl och Mojje, det ska bli jättekul! Mojje bor ju här på Gotland så han brukar uppträda lite här och var…. Jag gillar honom skarpt!

Hoppas att ni får en bra dag!

Leffe
0

God morgon. Vem är Mojje. Tobbe är väl han som kom tvåa i förra årets Let's dance, va? Från kl 15 idag till cirka 20 är det hockey som gäller. Ostbågar är inhandlade.

Sköt om er

Lullan1
0

#5 Mojje är väl mest känd från Tv4, LattjoLajban och sen har han spelat in några skivor. Riktat till barn.

Mojjes hemsida

Tobbe Trollkarl, det är Lets Dance Tobbe det… Precis som du sa.

A-M.H
0

God morgon

V-75 inlämnad och nu hoppas man igen då..Penga mun..passade på att köpa en triss också…så den ska jag skrapa alldeles strax….

…… tvättar duntäcke i tvättstugan….VARFÖR…jo en, liten hungrig kissAlf har kissat i sängen..ja på duntäcket i  morse när jag vägrade gå upp o ge mat 05.30..det var länge sedan han var så hungrig att han måate "kissa"..fyyy vad arg jag blev….

Solen skiner, himlen är blåå..vad kan man göra annat än ut i skogen gåå….Cool

Ha en jättebra dag !!!!

Leffe
0

#7 Jag har spelat på resultat i dagens Elitserie i hockey

A-M.H
0

#8..Leffe….kanske kan vi boka biljetter till Bahamas ikväll….hi hi..undrar om det finns några "lediga" kattvakter åt oss…FundersamGlad

Leffe
0

#9 Jag har spelat de senaste fyra omgångarna utan att vinna. Kan ju inte låta bli att tippa att Timrå ska vinna sina matcher och det gör de ju inte

LinusCRX
0

Dagen har bjudit på en långpromenad längs med sjöarna här. Härlig känsla när man kommer in och känner sig väderbiten och lite slö.

#7 Huvva inte kul att vakna med ett nerpinkat duntäcke. Hoppas du har bättre lycka med V75!

#8 Lycka till med raden! Ostbågar - mums - nu blev jag ju sugen på ostbollar med tacosmak….

aggeelin
0

#7 Jaaa idag vann vi på v75 - mer än 40 kronor som sist - och inte jättemycket heller men för vårt lilla spelbolag räcker pengarna till tio veckors spelande! Skrattande Och då hoppas vi att vinna lite mer, kanske så vi får några tusen var…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Inlägget är låst för nya kommentarer