Milo
Här kommer bilder på silkwaves Bailey Piquin
han flyttade hem till oss igår och har funnit sig väl till rätta. en riktig gos katt som bara måste stryka sig på alla familje medlemmars ansikten. han är riktigt pigg och och bara måste undersöka allt o alla rum särskild stängda rum, vi prövade att ha en liten baby cat halsband med liten pingla eftersom han är än på ena rummet än andra så man blir lite orolig när man inte ser till honom. men pinglan vart störande så han slipper den nu:-p
Han är så underbar Milo! Vilken fantastisk bild du fick på honom när han smyger.
Lycka till och massor med nospussar från Charlie, som är fullt upptagen med att jaga Linus svans…..
Fina bilder!!
#7 milo skickar oxå pussar till charlie
ja att ta bra bilder på lilla krabaten är lite svårt om han inte är i farten så vill han gärna gosa med kameran eller leka med kamera remmen.
han vill helst sova i knät och famnen om jag bäddar ner honom i en filt protesterar han svagt o vill upp i famnen igen lilla bäbis:-p men nu sover han nerbäddad i soffan han orkade inte ens följa efter mig till toan, för så nyfiken som han är vill han absolut inte se stängda dörrar då jamas det hjärt skärande.:-p
Ååå så roligt att höra att det går bra. Han ser verkligen ut att trivas den lille. Förstår att han inte gillade pinglan - ska berätta en annan gång vad min gamla husis för länge sedan gjorde med sitt pingelhalsband… ( det var då jag bodde på riktiga landet och hade utekatt
) ..
#7 Jaså har han bytt från sin egen svans till Linus nu ? Tja det är väl det som kallas mental utveckling ? 

..vilken liten underbar "babycat"…
Säger bara….. WOW vilka öron
ursnygg kisse!!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Heeelt underbart fin är han! 
Han är jättefin!
åhh.. så fin!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vad söt han är lille Milo, grattis till guldklimpen och all lycka till er båda i framtiden!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

En riktig härlig kille..Grattis

Milo ser ut att vara en riktig goding. Lycka till!
tack tack!!
Ååååååh han är så gosesöt!!!!! Sista bilden???? Nä, fler bilder vill vi allt ha 

Wow! Lycka till med sötnosen. Men #5, vilket huvud han har. Är helt imponerad. Det kommer att vara intressant och se honom utvecklas. Det kan bli en kanonkille…
Fina bilder på lille Milo. Lite tomt här hemma när det lilla yrvädret flyttat… och lugnt..
#28 ja visst är han snygg min lilla bäbis
#29 ja det kan jag förstå:-) han har mycke spring i bena

Stort grattis till den nya familjemedlemen. Han är underbar 

Ohh så underbar han är, Du anar inte hur avundsjuk jag är…..
milo tackar för alla snälla komentarer