Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 195 ggr
AnnaS
0

God morgon... (080215)

…eller vad man nu ska säga. Ligger i sängen och kan inte sova, jag hostar och nyser om vartannat. Tänker på morgondagen som skulle ha blivit min sista på jobbet. Nu får jag nöja mig med att gå dit till eftermiddagen och bjuda på kaffebröd.

Jäkla taskig tajming att bli sjuk sista veckan på jobbet Gråter Jag trivs ju så bra med grabbarna och hade sett fram emot att njuta av deras sällskap en sista vecka… Men men, man kan inte göra något när man blir så här förkyld. Det hade inte varit rätt mot min arbetsgivare eller min uppdragsgivare att sitta och snörvla i telefon åt kunderna.

Man säger ju att man minns början och slutet på en konsert, musiken däremellan minns man inte så mycket. Jag hade planerat att sista veckan skulle vara ett mustigt crescendo som sedan avslutas med rejält filmmusikslut men nu blev det bara falskspel… Jag hoppas min början överträffar slutet….

Leffe
0

Jaha så du sitter också sömnlös. Jag sover inte heller pga värken i höften. Brukar sova några timmar på morgonen, men då sover jag några timmar hårt. Det är skillnad mot din sömn. För täppt i näsa, hostande och torrhet i mun och hals ger ingen riktig sömn. Så se till att du blir bättre och din förkylning sämre

Fritz
0

God morgon!

Blev väckt av Sancy idag som tyckte att matte skulle gå upp efter att husse hade gått till jobbet, ihärdig är hon oxå när hon väl har bestämt sig…Fundersam

Idag är det plugg som gäller men ska försöka städa lite oxå…

Ha en bra dag allihopa!

rexmamma
0

God morgon!

Äntligen fredag! Det är egentligen inte klokt vad mycket tid man tillbringar på jobbet! Ser fram emot att gosa katter hela helgen. Speciellt Phoebes runda goa mage. Bara tre veckor kvar till det är dags för kattungarna att titta ut Skrattande

Lycka till med flytten Anna!

Ha en bra fredag!

Medea
0

Godmorgon allihop!

Här är vi också förkylda, så helgen kommer väldigt lägligt. I eftermiddag ska jag klippa mig (är verkligen välbehövligt) och sedan är helgen helt oplanerad.

Minusgrader ute idag, katterna ligger under badkaret och huttrar, sedan jag satte på golvvärmen därinne så är det helt klart deras favoritställe. Flört

Eine
0

God morgon!Underbar dag med vackert väder och nya möjligheter.Killen på min avatar parar just nu sin första hona, hoppas det fungerar och det blir ett par ungar efter honom efter honom innan han kastreras. I övrigt är det några baljor kaffe som gäller för att även mina livsandar ska vakna. Sköt om er och ha det bra!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

God morgon!

Minus grader ute och lite vitt hemma. Men söder om stan inte en flinga… men solen skiner i alla fall Skrattande Lovar gott inför helgen.

Ha en skön fredag!

AnneAlva
0

Godmorgon!

Sitter och gäspar mig igenom frukosten vid iFokus och tänker med välbehag på tvättberget som igår befann sig i badrummet men som idag är ett minne blott. 8 maskiner blev det (visst är vi romantiska på Alla Hjärtans Dag? Flört) och lättnaden är enorm. Fick ju tusan ångest varje morgon när man klev in i badrummet och såg det där monstret ligga och lurpassa på en…

#5 Hoppas han lyckas och gör många vackra barn!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

trixi3851
0

Ser oxå fram emot en skön helg, förvisso har jag inte haft ngt jobb denna vecka så jag har väl varit ledig men det är inte samma sak! Vaknade i förrgår av kliande näsa och huvudvärk, ve och fasa! Barnen har varit förkylda i veckor, trodde jag klarat mej! For till affären och köpte 1 c-vitaminbrus, 1 enchinaceabrus och 1 Beroccabrus. Tog ett halvt glas vatten och tog en tablett av varje i. Drack det morgon middag och kväll och ta i trä, det gick över innan det hann börja! Sen om det var av det eller ngt annat spelar ingen roll!

Annars är det barnfri helg. Ska åka och titta på hus, samt ägna mej åt att lösa in några av de "älsklings"checkar jag fick igår!

Väldigt trevligt litet häfte med allt från frukost på sängen till en helkväll på krogen! Ha en bra dag!Skrattande

Leffe
0

God morgon. Känns bra i höften, underbart. Ska ut och handla. Let's dance ikväll.

Sköt om er

emiya
0

Ahh, äntligen fredag! Efter en lång och händelserik vecka ska jag snart göra mig i ordning för att åka ner till Kungälv och den varma sköna bassängen! Sen ska det bli gott att komma hem och krypa upp i TV-soffan och gosa med katterna tillsammans sambon.

Här är strålande solsken och blå himmel. Kanske hinner jag en kort promenad.

I morgon blir det upp tidigt, ska på en föreläsning om aloe vera. 

Trevlig helg!

AnnaS
0

Vilken "dramaqueen" jag är nattetid Skrattande

majsan
0

Här skiner solen idag.. Men jag mår illa och har ont i magen så jag kommer att bunkra upp med filmer och hålla mig i sängen idag..

Ha det så gott ..

Dolleminas
0

Har precis tittat upp ur sängkanten… feber och ont i kroppen, dvs influensan… skulle jobbat i helgen men det sprack.

Hoppas ni andra har det bätre!!

Inlägget är låst för nya kommentarer