Får jag presentera.....
Jätte fin! :)

Grattis! Vad fin han är!
Grattis till nytillskottet!
Fina bilder!!!

Grattis och äääälskar hans snygga profil..verkligen en snygg kille

..ha ha ha..jag måste skratta….vilka underbara öron han har…..ja ja ja…..profil också….
..vilken snygging till "lillebror" du fått Linus….härligt med en buskompis eller hur….
Grattis Monika till den fiiiiiiina killen.
Puss på Charlie från gammelmatte (en liten puss till Linus med - måste vara rättvist
)

Grattis till en vacker lillkatt.
Stolt ägare till tre La permer
åh snyggingen charlie så fin han är
och linus är ju perfekt som storebror.
Förhoppningsvis hämtar vi hans bror Milo imorrn. längtar såå efter sötnosen. trodde inte att man kunde längta så här innerligt efter någon 
Åh, vilken liten goding! Grattis! 
Tack alla för era fina ord. Charlie har just nu Nackas renaste öron. Jisses så Linus har putsat på dem. Det har gått så bra. Jag kan t o m se på Linus kroppsspråk att han är gladare.
Catze - lycka till med Milo. Han är underbar!
Men wow vilken otroligt lättsam introducering, eller? Otroligt! Önskar att det går lika bra här (snällasnällasnälla!) med mina två gubbar. Grattis till underbare Charlie, han är så himla fin och go'!

Grattis till en kanonfin kissepojke! Vilken härlig päls han har redan nu!

Grattis till nya kissen!
Han är jättefin!!! :-)
Vad fin han är, och vad kul att grabbarna redan trivs ihop!
Blir det forum-katter av hela kullen tro?
#15 När flyttar din tjeja in?

Gratttis till lillkillen Monika! Han är toppenfin, jag gillar honom väldigt mycket, hans päls är to die for! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vilka härliga grabbar du har, vad duktig han är storebror Linus. Det finns inget bättre än en kastrerad hankatt som kompis till en ny liten "lillebror".
Å vilken lycka att det går så bra! Jättesöt lillebror har Linus fått också.

Grattis

Ohhh, han är ju bara alldeles underbar!!! Och som A-M.H säger, Linus är nog Nackas lyckligaste katt nu. 
Grattis!! De ser ut att ha funnit varandra redan! 
Rapport från natten… Charlie hittade sin svans och tyckte man behövde jaga den på mattes mage….Linus tittade på och undrade vad han gjorde.
Tyvärr har det rykt lite tussar idag på morgonen, men nu leker Charlie med en leksaksmus och Linus tittar på. Mesta av tiden är Linus en superbra storebror som kommer springande så fort Charlie jamar.
#15 och #12 Ni har ena riktiga godingar som väntar på er och jag hoppas det går bra även för er!
Jag fattar inte vart mitt inlägg tog vägen. Har nämligen sagt att killen är sååå fin! Men då provar jag igen: Vilken liten Gullpojke!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#30 Mmm så mysigt!

#27 det inte helt ovanligt att det kan bli lite tuffare tag när de väl börjat lära känna varandra lite, när den första nyfikenheten lagt sig lite och överrumplingen bedarrat. Låter som att allt är som det ska med andra ord. De kommer (har redan) att få ett så härligt utbyte av varandra och ni kommer att få den där härliga aha-känslan i magen 1000 gånger om. Det är så här det ska vara!
Å vad härligt att se!

Underbara bilder! Vilken gosekille!

De är ju bara såååå himla söta, mer bilder!!!!

Grattis! #35 Terra på, härligt att se både katter och en så stolt matte. Bilden #29 är ju för underbar!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Grattis grattis till en liten snygging!
Hittade inte mitt inlägg? Grattis till snyggingen! Och till det trevliga namnet Charlie! Nu finns det två (som jag vet) forumkatter med det namnet och båda har de en stor bror till sällskap.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#39 Jag visste ju att det fanns en Charlie redan här, men min man tyckte att det skulle passa för det skulle bli ett tema här hemma….Snobben, som jag bara gillar sedan barns ben. Och jag gillar namnet starkt! 
#Bra val av namn tycker jag! Har "karaktär"…
och attityd!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Stort Grattis

Grattis till en underbar snygg kisse

Vad roligt för Linus med en kompis, och för er med! 
Men vilka sockertoppar! Grattis till lillen!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Tusen tack för alla snälla kommentarer. Kan meddela att de är bästa kompisar hemma.
…..sa ju det….
)