De två som är kvar... än så länge..
Ja min websida funkar ju inte - håller på att byta webhotell för SPRAY har inte lyckats lösa problemen med publicering av min websida på två månader - blir vansinnig sånt ska bara funka ju..
Nåja det tycker jag kan funka som motiv till att förpesta er tillvaro med lite bilder på mina bebbar som fortfarande bor hemma hos mamma katt. Först ut Kenny - som numera sträcker på nacken 
Vilka sötnosar!!
Vad trist med strulande webbleverantör. Hoppas du blir nöjd med nya lösningen!
Förpesta var fel ord ;-) - förgylla heter det…. :-)
Sötnosar!

Vilket härligt gäng, åh Kenny! 

Ögongodis!

Vill ha Kenny! Mysis!

Mums vilka sötnosar de blivit!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
De är bara så vansinnigt söta och har så härliga uttryck/teckningar i ansiktet. Vad månde det bliva av dessa 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Åh, vad fina dom är! Du kan skicka hit bägge två.
# 10 Tihii njaa Kenny ska flytta till fodervärd så han blir kvar i mitt avelsprogram … och lilla Tamsin har ett härligt hem som väntar - även om hon gärna får stanna hon med 

..nu blev jag kär..ja riktigt..riktigt kär…..Kenny din lilla sötgurka…
Dom är sååå himla fina allihop! 
Min lilla rufstufsa! 

Jajamensan, Tamsin har definitivt ett hem här som väntar! Ska bara styra upp när jag kan komma och hämta hem tjejan, det är mycket som ska klaffa, särskilt när det är flyghämtning som planeras. Tusen pussar till det något minskade gänget så länge!
Åh! Vill ha!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Så söta små krulltottar! Ska bli roligt att se vad de kan göra på utställningarna framöver. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

2 helt underbara småttingar - fina som tusan är dem också 
Oj, vilken krulltott som stod längst fram på gruppfotot 
Åh, om man kunde få gosa lite med dem….

De är så otroligt vackr allihop. Synd att man inte fick träffa dem (tänkte på forumfikat)
#19 Ja det tycker jag med snopet när vi nästan fick i hop det.
)