God morgon 14 februari
God morgon
Då är det tillbaka till vardagen efter en skön jobba hemma dag.
Smila har dock så ont i foten att hon får stanna hemma, tror katterna uppskatter det mycket, dem ligger båda 2 kvar i sängen och mysar. Nu det bara 3 veckor kvar till vår lilla tjej kommer till världen (ja vi får ju hoppas det är en tjej i kattmammas mage) fast det länge att vänta i spänning
Ha en underbar dag alla

Godmorgon!
Igår spenderade jag nästan hela dagen och kvällen på kattförlossning hos en vän med siameser. 3 små snövita krabater ligger nu förnöjt och snuttar hos sin mamma.
Ska dit och träffa dem om några dagar igen, känner mig ju lite delaktig i deras fortsatta resa nu. 
Tack för allt stöd igår, det värmde!
#0 Håller tummarna för att just eran lilla tös ligger där i magen och väntar på att få komma ut!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Godmorgon!
En underbar dag, solen skiner och det är inte alls kallt ute. Men det blåser. Blir en sparktur med systers bullterrier på lunchen!
Är på jobbet nu, blir en hetsig dag. Det är många sjuka idag.
Sen blir det en myskväll med sambon, det är ju trots allt alla hjärtans dag!
#0 Håller tummarna för en liten flicka jag med =)
Ha en bra dag!
God morgon! Strålande sol idag. Sköt om er, och varandra.
#0 Hoppas det blir en välskapad frisk och fin liten tjej till er!
#1 Grattis till barnmorskandet!
#2 Sparktur, det gjorde jag i min barndom när det ännu fanns vintrar med snö.Huj vad det gick undan när det var plogat!Ha så skönt!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God morgon. Idag är det tandläkaren igen, men för sista gången för den här omgången hoppas jag.
#0 Katterna tänker säkert "Inget ont som inte har något gott med sig". Sedan blir det säkert en underbar flicka.
#1 Grattis till ett lyckat kattungemorskejobb.
#2 Sparktur - det låter det. Gjorde jag när jag var ung och bodde i Sundsvall. Nu har man inte sett en spark på nånga många år.
Sköt om er idag alla hjärtans dag

Snörvel!
Typ

Önskar er alla en mysig alla hjärtans dag..
Håller tummar för en liten tjej..Det är ni värda att få Smirik..
Spark låter kul och hade sådan när jag var barn..