Sioux-kullen 4 veckor idag
Våra små rackare har fått tänder och det var vips över några dagar. Nu får man passa sig när man ska bjussa på mat .. :) Fyran har fått sitt namn (helt rätt, Chikan - det har jag inte berättat för er) och det blev Ciqala som betyder Little one just med tanken att hon är lillasyster. Hon har oxå länge vägt minst men nu när mat bjuds är det hon och brorsan Wapi som är mest nyfikna och glupska så nu tar hon igen det. :)
Av olika orsaker blir det inga fotografier ikväll så ni får nöja er med en liten bild på Ciqala (eller Sickan som hon oxå kallas här hemma, eller Kossan) från förra veckan. :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Grattis raringar!
Puss på er.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Sötnos! Jag vill se meeer bilder på kullen! ;D

Så fort tiden går.De föddes ju nyss.
Stolt ägare till tre La permer
Tack ska ni ha! :) Photoshop bråkar så jag kan inte spara bilderna *gaaaah* men EN bild lyckades jag spara iaf.
Här kommer en lekbild på Wenonah (leksaken från Cyclopia) från i måndags.
www.shaneequas.com

ohh de börjar ju bli lurviga ju. Nu måste jag komma snart igen! Det går ju såå snabbt med dessa småttingar. De föddes ju nyss…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jag håller med Natali! Tiden bara springer iväg… är de redan 4 veckor gamla???
Ser fram emot nya bilder på dem!
Åh, vilken söt lekbild!
Grattis till kullen, Cherish!
#0….. Åååå vikken bedårande bild på den rynkige, rosa magen..
#7: Tack! Roligt att se dig igen! :)
#8: Tack! Mmmm, den är så go att pussa på med! :)
Här kommer lite bilder, först ut är Wenonah (el Winnie som hon kallas)
www.shaneequas.com
Sen en på Winnie och Aki (Akecheta).
www.shaneequas.com
Och så en på Ciqala (eller Sickan som hon kallas)
www.shaneequas.com
Sickan är glupskast av dem alla, hon hade en dipp en dag och hade bara gått upp 3 gram och jag blev lite skraj men det har hon tagit igen med råge sen hon började äta mat .. här äter de fisk.
www.shaneequas.com
Busar gör de jämt, här kommer en busbild.
www.shaneequas.com
Ååååååååååååååååå! Det är väl allt som behövs sägas. Är de tingade än cherish? Jag vill tinga allihop! Eller åtminstone en… fast jag får inte för min elaka sambo. Ska visa honom de här bilderna ikväll. 

Ojojoj… de är sjukt söta allihopa!!!! 

Jag kommer o hämtar Wapi nu BUMS!!!! 

Astrid behöver en kompis!!

Åhhh vad fina de är, jag vill också ha agouti maskade ungar…..
Hoppas Tindra får några sådana….
#15: *skrattar* Hörrö! Är du riktigt intresserad så hör av dig vetja! ;) En är definitivt tingad, och en till tror jag … fast ingen får tinga förrän nästa vecka iaf! ;) Mer än jag då … *retas*
#16: Tack! :)
#17: *fniss* Nähääädu, han ska stanna tills han blir 14 veckor åtminstone!! Leverans först efter vår utställning 26-27 april - så det så!!!
#18: Tack så mycket! :) Håller tummarna för att även Tindra får agoutimaskade bebisar… kan inte annat än säga att de är bedårande!!! Älskar mönster på katterna!!!
www.shaneequas.com
Jätte fina kissar! Stort grattis till en fin avelskombination :)

*mmm* dom är helt underbara!!! Dom kommer alltså vara med på utställningen i Östersund? I såfall kommer jag få se dem inreal då *wiii*. Hoppas verkligen att alla har nytt hem som väntar då, annars nappar jag med mig en till Linköping *blink*. Nädå, ingen mer katt hos mig på ett tag *hrm*

De är helt bedårande Cherish! Grattis till en väldigt lyckad kombination!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.