God morgon 13 februari
God morgon
Vi fick sovmorgon i dag, sov helt till kl 7 för än Abbes ljuvliga röst väckte oss
Nu är det jobba hemma i från dag som gäller, och jag får säkert massor med hjälp av katterna - kan det bli bättre
Ha en underbar dag alla

Godmorgon!
Inte alls någon sovmorgon för mig iaf… Klev upp när sambon skulle till jobbet kl. halv 6. Sen skulle jag gå och lägga mig en stund till men då började Irma flytta kattungarna… igen.. Nu börjar jag vara riktigt less. Men tillslut gav hon sig och somnade i lådan! Skönt. Alla bebisarna mår jätte bra iaf.
Dagen kommer att spenderas på jobbet till kl. 4. Sen blir det den dagliga träningen och massa kattungegos :D
Ha en bra dag allihopa!!

God morgon!
Känner mig lite nedstämd idag, att folk inte har bättre för sig än att skvallra om andras göranden, men så är det tydligen. Det känns jobbigt att vara den "enda" (nåja, jag vet att jag inte är helt ensam, men det känns lätt så ibland) som inte bryr sig om vad andra har för sig eftersom jag inte har med det att göra och folk får väl göra som de vill (sålänge det inte skadar någon annan). Men men, det är väl bara att inse att vi lever i en liten värld. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#2 låt inte skvallrar påverka din dag, tråkigt är det ja men skratta av det i stället, det gör jag och många skratt blir det till

Usch och tvi.. Vaknade tidigt igårmorse och trodde att det for ett snabbtåg utanför fönstret.. villket oväsen. Detta höll på hela dagen igår och inatt och idag.. Det är värmeverket som släpper ut någon konstig ånga och det låter hemskt..
Anne S.. Visst är det tråkigt när folk inte har mer för sig än att snacka ner andra men tyvärr så är det så det alltid kommer att vara och alltid har varit.. Människor..
Dendrobium: Jättejobbigt att hon bär runt dem små..Men hon slutar nog snart.
Ha alla en bra dag.. Tänk att snart är första vårmånaden..

Folk som skvallrar och pratar om andra har ett rätt trist liv, ibland hjälper det att tänka så! Tänk om man själv hade ett så tråkigt liv att´man måste förgylla det genom skvaller och skitprat, så tråkigt! Men som sagt, sätt tungan i gommen och le! Var tvungen att skratta åt min farmor igår som bekymrade sej så för varför damen som bor under henne alltid har persiennerna fällda, eller hur många flyttbilar det gått från huset mittemot den här månaden! Ujuj, hoppas man har att göra när man blir äldre! Får se till att ha ett gäng rara cornishar som håller igång en!

Vaknade med en snörvlande näsa och huvudvärk. Nu har förkylningen blommat ut för fullt
Supertrist för jag vill ju vara på jobbet!! Nu är det bara två dagar kvar och jag hoppas att jag blir så pass frisk att jag klarar i alla fall en dag…
God förmiddag. Vad ska jag göra idag? Vet ej. Nu har det blivit tråkigt att vara hemma. Detär städat och diskat. Katterna bryr sig inte bara de får mat och sova. Hade inte värken varit hade jag kunnat vara ute och promenera i det fina vädret. No g skitsnack nu. Det ska bli en bra dag här hemma idag. Lugnt och stillsamt. Kanske ett besök hos grannen så får man veta vad som händer i området. Ja se skvaller.
#1 Snart flyttar kattungarna sig själva och då blir det livat.
#6 Krya på dig.
Sköt om er
#2 usch jag blir heligt f….nad!! att folk ska lägga sig i och snacka om sådant de inte har med att göra! Stå på dig och sträck dig :) DU är bättre än dem de är inte värda att lägga ner tankar ochannat på :)
Kram på dig och tänk att det är rätt sa fantastiskt att du är en så viktig person i andras liv att de ser det som det viktigaste de kan göra är att prata om dig - inte dåligt eller hur? *ler*
Jag väntar på svar på min andra jobbintervju som jag var på.. den blev på engelska så vi får se hur de uppfatade mig :)
God morgon kära vänner och alla bekanta.
Anne, min vän, låt inget dumt och onödigt lägga sordin på ditt goa leende och humör.Visst är det trist att höra saker som man inte vill bli inblandad i, men jag brukar tänka att det är *torgmadame(torggubbe)-prat* som man låter gå in i ena örat och ut genom det andra.Så viktiga är inte skitpratare att man ska bli nedstämd och ledsen för vad de kläcker ur sig.Du får gärna ringa om du vill.Kram!
Alex lycka till! Majsan, hoppas det slutar väsnas och lukta konstigt utanför ditt fönster.
Krya på er sjuklingar och sätt dubbelhäftande teip på katterna Dendrobium…..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora