God morgon 11 februari
God morgon!
En hemmadag idag också. Skönt med en rejäl långhelg
. Husse har gått till jobbet och myskatterna sover och jag har betalat in anmälningsavgift till SpeedCat för Linus.
Linus har blivit så vuxen! Kuttrar och lockar på Charlie och håller verkligen ett extra öga på honom hela tiden. Charlie är en riktigt buskille. Han har ett underbart galoppljud 
Hoppas ni får en bra start på veckan!
Gomorron!
#0 Låter helt underbart om store-och lillebror…
Här har det varit ful rulle på katterna… sen har våran hund haft lite jobbigt inatt, har varit hos svärföräldrarna och tuggat på nåt gammalt älgben så han har inte mått så prima… Han ville ut och ta det lugnt idag…
God morgon. Kul med Linus och Charlie, men mindre roligt med #1 hund. Hoppas han mår bra snart
Sköt om er

God dag! Har sakta börjat hämta mig efter helgen (det kommer nog ta några veckor dock, är totalt utmattad). Jag är dock jätteglad att ha så fina, underbara vänner. Ni gjorde helgen trevlig trots allt stök runt omkring.
Nattälvan och drömfångaren fungerade rätt bra (om det inte var något annat) då jag sovit rätt många timmar inatt.
Nu kl 17.00 bär det av ut med arbetskompisarna, så jag lär behöva nattälvan även inatt
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#3: Tack så mycket själv vännen! Det var jättekul att få vara med och fira dig trots kaoset! ;) Hoppas allt löste sig till slut. Roligt att höra att nattälvan och drömfångaren hjälpte lite! *ler*
För er andra kan jag berätta att vi (min och Natalis familj) oxå var på Rix FM-festivalen där i Åre med Ingela och familj. Alla våra barn fick förmånen att stå längst fram vid staketet mot scenen, vaktade av tuffa tonårstjejer som höll vakt att barnen inte skulle pressas mot räcket av trycket. *ler stort* Martin Stenmarck är stora idolen efter den kvällen, han upptäckte Meja (vår familjs 5-åriga prinsessa) som stod där och sjöng till hans låtar och sjöng mot henne med ett leende. Efteråt fick Meja träffa honom och han hade ju sett henne och påpekade det och frågade om det var läskigt där framme men näää, det var bara kul sa Meja lite blygt. Han tyckte att det var modigt gjort och självklart gav han henne sin autograf. Hade hon vågat hade hon säkert fått en kram oxå. :) Behöver jag säga att hans skiva spelas konstant här hemma …? Idag hörde hon honom på radion och sa högt "Martin Stenmarck - honom har JAG träffat!", tittade på sin autograf och LOG!
Fotot är från i lördags när han pratade med henne och skrev autografen. ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#4 Tack igen!
Ser fram emot en bränd skiva med alla bilder från galan på tjejerna och alla "idoler".
Jag har ju hittills bara två bilder själv ett på två kraschade tårtor och en på ett hål i taket
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.