Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 436 ggr
Niffi
0

SNRF 10 + 11 maj i Uppsala, IDP

Nu finns inbjudan ute på bl a Nordiska IDP,s hemsidaLänken öppnas i nytt fönster. Klicka på "Utställningar" i menyn och klicka sedan vidare på "Bokade 2008" så hittar du inbjudan.

A-M.H
0

…oj är det redan dags…att anmäla…vad tiden flyger….Ciggekillen kommer självklart och med sig har han sin svarta "rotetvåa" Gunvald…..Skrattande

MonicaLagerquist
0

Ja vi kommer men vet ännu inte med vilka katter.Det är ju nästan på hemmaplan för oss.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

Jag kommer absolut!Med vilka katter vet jag ej ännu.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

FiiaL
0

Tre av de inbjudna domarna har aldrig satt sin fot i Sverige. Den fjärde har varit här någon enstaka gång. Vem den femte domaren blir, är ännu inte helt klart.

På lördagen blir det specialtävling modell TICA för bengalerna och på söndagen ska alla silverkatter, oavsett ras, tävla i en egen special.

Vi har satt tak på antalet katter till 250. Det innebär att den som inte får plats får ett meddelande.

Välkomna till Uppsala i sköna månaden maj.

FiiaL
0

I inbjudan står, att SVERAK-medlemmar kan skicka sin anmälningar direkt till oss, MEn om det ställer till trassel och problem för er, så gör som vanligt, skicka via egen klubb.

Ni ska dock försäkra er om att anmälningarna verkligen skickas till oss, så att det inte går som för några i höstas. Hade vi inte upptäckt deras inbetalningar och tagit kontakt med dem, så skulle de aldrig kommit med.

A-M.H
0

..tänkte skicka direkt nu när den möjligheten finns….mina är ju sverak-katter….hur ska jag försäkra mig om att anmälningarna har kommit fram..eller menar du att somliga av de som skickat via sin sverakanslutna klubb råkade försvinna..Fundersam..??

AlexH
0

Det finns vissa SVEARK klubbar som struntar i att skicka vidare till en iDP klubb, eller som den SVERAK jag var med i förrut krånglade med mig å pass mycket att jag tillslut fick skicka direkt till SNRF för att öht komma med.. därför finns valmöjligheten att kunna anmäla sig direkt till SNRF ifall man känner på sig att sin SVERAK klubb kommer krångla.. Har man bra kontakt med sin klubb och vet att de fullföljer och skickar vidare anmälan så kan du anmäla via din egna klubb..

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

A-M.H
0

#7..jaha oj..jag har verkligen inte haft problem med min klubb Art Deco…Bertil har skött allt mer än prickfritt..men kan jag skicka anmälan direkt så blir det ju enklare för alla…GladSkrattande

..helt OT..hur går det med lägenheterna..blir du granne med oss snart eller ??Glad

MonicaLagerquist
0

Bertil vill veta vilka som ställer vart och vilka katter för sin/vår statistik så om du skickar anmälningarna direkt så skicka ett mail till Bertil så att det blir rätt bland siffrorna.

A-M.H
0

#9..tack Monica att du upplyste mig..hade inte en aning….ska maila honom..Skrattande

..ses på lördag..behöver du hjälp med nåt då har jag två fria händer (och fötter)…har ingen misse med mig…

MonicaLagerquist
0

Hojtar till om jag behöver hjälp jag har ju två händer två katter och två domare.Skrattande

AlexH
0

#8 Vi var och tittade på en lägenhet på ålgrytevägen i måndags och står nu som 7a på att få den.. sedan så har jag ett par till som vi har visat intresse för.. men det är tuuft att få nått… Så fort jag har ett kontrakt så får du veta om det ;)

och om Art Deco sköter sina anmälningar bra tycker jag du ska fortsätta att anmäla via dem :), vi ville bara skapa en annan möjlighet för dem som inte har samma fungerande anmälan till idpklubbar, som Art Deco har.. men naturligtvis kan du rdirektanmäla och maila till din klubb åxå.

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

FiiaL
0

# 6  - Dina anmälningar har kommit fram! Och betalnigen såg jag igår. Klappat och klart med andra ord, och i ses i Allianshallen.

A-M.H
0

#13….  Thumbs Up …superb…Glad..ses i Allianshallen som sagt…

Denna kommentar har tagits bort.
FiiaL
0

Nu är det klart, att Chatrine Bastide blir vår femte domare.

Denna kommentar har tagits bort.
mumsikoff
0

ojojo, har fått inbjudan mailad men har helt glömt bort att anmäla…. Ska ta och sno ihop några anmälningar till utställningen…. Kommer isåfall med iaf en CRX och några nakisar!