Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 311 ggr
Dendrobiums
0

Godmorgon 2008-02-10

Godmorgon allesammans!

Uppe tidigt idag. Vaknade av att Irma höll på att flytta kattungara, igen. Jag blir vansinnig. Men nu är det lungt igen! =)

Idag blir det en ridtur och städning i hemmet.
För er andra då??

Ha en fortsatt trevlig helg.

[Silkwaves]
0

god morgon..

Ingetvidare idag heller men med alvedon och nässpray ska jag nog överleva dagen. Blir nog soffa och kattgos här .. Här är det lite tomt.. Milo och Charlie saknas.. och snart blir här ännu tommare. Men jag vet ju att de har toppenbra hem och jag får ju regelbundna uppdateringar så bättre kan det inte vara .

Ridturen låter härligt, städningen är jag inte avundsjuk på Fundersam

Leffe
0

Bör också städa lite. Sedan är det sista matchen i LG Hockey Game - måste se. Se till att bli av med förkylningen.

Sköt om er

AnnaS
0

God morgon! 

Mår bättre idag och har precis intagit snäll yoghurt. Jag hoppas jag får behålla den för jag har inte ätit något sedan fredags kväll så jag är ganska skakis.

Konstigt det där med sprit, all alkohol är visst inte likadan… Jag tål en hel del och jag kan blanda friskt utan att må dåligt och jag brukar vanligtvis vara måttlig. Men så finns det vissa sorter som får mig helt däckad bums och jag blir jättedålig! Den nya drinken jag provade i fredags innehöll visst en sådan spritsort jag blir dålig utav och jag blev det redan på festen. Nepps, den här helgen vill jag ha raderad och jag kan inte förstå att jag var så dum…

Lullan1
0

God förmiddag!

Idag är det en helt vanlig söndag med tvättstuga, städning och dessutom har jag tänkt baka lite också. Sonen fyller 7 år på tisdag, så det är lika bra att förbereda kalaset idag.

#1 Krya på dig! När jag är förkyld och febrig brukar jag alltid köpa Panodil Svartvinbär på apoteket. Det är påsar med pulver som man blandar upp i hett vatten. Det blir som te ungefär, det är lite menthol i och känns uppfriskande för näsa och hals.

#3 Vad skönt att du mår bättre, hoppas att du får behålla youghurten idag. Ta det lungt och sköt om dig!

[Wiveka]
0

God eftermiddag!

Städningen är klar.
Jag började med att se två DVD:
Fantastic 4 + Fantastic 4-Rise of the silver surfer
Sedan var jag fit for fight för städning……..nu blir det skidor på TV och lite lunch kanske…..

Krya på er!!!

LinusCRX
0

God eftermiddag!

Här är det bara lek, bus, sovstund och gosning. De har verkligen funnit varandra.

Anki - jag förstår att du tycker det känns tomt….vilken buskille som har flyttat hit. Inte en lugn stund. Det är så roligt ! Krya på dig!

Storhandling på ICA och blev riktigt imponerad över deras nya "djuravdelning". De har utökat sortimentet rejält. Synd bara att de inte säljer det foder man använder…

Husse passar på och njuter på Yasuragi

Lindaluring
0

Jag är hemma från jobbet igen. Kräksjuk och hög feber. Kommer att bli en rätt skruttig februarilön. Ledsen Sambon är risig också, men han är förkyld. Hoppas att det hinner släppa innan Gran Canaria på torsdag.

Ha en jättebra dag idag alla!

aggeelin
0

Min dag ser ut som flera av er andras… stäning, tvätt osv. Varför blir detta så ofta kvar till söndagen Ledsen

Sen blir det yoga och det blir en bra belöning! Skrattande

#6 Härligt gullig kattunge Cool och ett mycket trevligt namn, Charlie, passande på en buskille! Vår Charlie ligger just nu och sover på micron, vi har kommit på att det är varmt och skönt där, hade aldrig tänkt på det om inte C visat oss det…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

Hej alla! Själv håller jag på att försöka hämta mig efter en kaotisk men trevlig helg. Inget blev riktigt som planerat.

Är just nu i Åre och tittar ut från en lägenhet med utsikt över sjön. Solen skiner, det droppar från taket och barnen sjunger singstar som små stjärnor. Skall snart packa ihop och åka hemöver men det var skönt att bara sitta och ta det lugnt ett tag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.