Godmorgon 2008-02-09
Gissar att jag är först ut pga lite strul med att komma åt sidan nu på morgonen, men för min del gör det inte så mycket, jag fick ju skapa min första godmorgon-tråd! 
Sitter som bäst och "travar" lite med spinnande Neffi på axeln, det riktigt dånar i örat hon sitter närmast, sötstumpan.
Dagen bjuder i övrigt på kattunge-jour. Det vankas siamesbebisar hos en vän och jag har lovat att vara där när det sker. Det blir spännande att se en siamesförlossning, har ju bara varit med om cornish-varianten förut!
Ha en underbar lördag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God förmiddag!
Sitter och väntar på lugnet före stormen… kl. 12:00 ska sonen ha 7-årskalas för 9 grabbar *pust* Tur att det är fint väder så vi kan "kasta ut" dem om det blir för stimmit inne 
Lycka till Anne.S på siamesförlossningen, jag avundas dig! Det hade varit jätteroligt att få vara med!
Godmorgon!
Här har vi riktigt vårväder ute, jättemysigt! Sol, plusgrader och fåglar som kvittrar. Hoppas att det håller i sig, jag tycker inte att vi behöver någon mer vinter nu.
Katterna har racet som galningar hela morgonen, är kattvakt åt mammas husistjej också i några veckor, så det är full rulle. Hon och Mini (som tidigare inte kommit så bra överens) har haft riktigt kul!
#0 Lycka till med sia-bebisarna!
God dag. Idag är det årsmöte i kattklubben. Lycka till som kattungemorska. Ha ett trevligt födelsedagskalas
Sköt om er

Firmafest igår. Jag mår som jag förtjänar. Typ.

#0 Hoppas att det går bra med siamesförlossningen, när det väl börjar…jag tror jag vet vem det är..;-)
I övrigt är jag helt slut, har själv varit kattungevakt i natt till Pippi som inte alls känner sig som en mamma..Man ska hålla handen eller tassen rättare sagt, men jag har förklarat för henne att hon sköter sig jättebra…Förlossningen var väl lite dramatisk för oss båda så jag förstår henne. Jag kommer med en liten bildbomb på mina kullar i morgon o då presenterar jag de nya små…
Ha en bra dag…själv går jag o sover en stund…

God morgon !
#4..men du är redan uppe i alla fall….ett gott tecken….eller var det kanske hemkomst först nu…
..pizza, avslagen cola och mycket choklad brukar vara till god hjälp på "dagenefterfirmafestdagar"….
Grått och regningt i huvudstaden. V-75 ska lämnas in och fyra missar ska badas. Halmstad närmar sig med stormsteg.
Sambon fyller år i morgon och jag har ännu inte köpt nån födelsedagspresent…*harkel*
Lycka till med kattförlossningar och andra spännande evenemang.
Ha en jättebtra lördag !!!

God förmiddag, haft feber till och från hela veckan och vaknade med feber idag också. Inget annat bara feber…fattar inte varför.
Dagen får bestå av sällskapspel med ungarna och kattgos. Ska fixa iordning lite för de två kullar som väntas nästa vecka också.
#4 Måste småle, det är alltid kul på festen men aj aj dagen efter =) Ta en alvedon och se till att dricka mycket (vatten nu då) 
God dag(som vanligt, jag sover för länge..)Här busas det av underbara hybrider, det bara visslar runt benen.
Lycka till med förlossningar, och med tillfrisknanden från diverse *åkommor*-Det går över….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

jag har precis jobbat. slutade kl 1, ska börja kl 4 igen. jobbar delad tur som det heter. ucsh =(. jobbar imorgon med. jag vill också ha helg…
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Goddag!
Här är det väldigt dimmigt ute idag. Nu har jag ett väntande framför mig, Safari är på dag 63 idag så nu e det bara att vänta på bebbar!
#6 Min man fyller oxå år imorgon och har inte heller köpt nåt, hoppas på att Safari kan ge han lite presenter istället. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hallå och God Morgon alternativ God dag !
39 graders feber och ont åt lungorna till - så här eländig brukar jag inte känna mig och glasögonen har jag tappat bort. Eländes elände…
God news är att min man städat mest hela huset medans jag sovit bad news är att jag bara vill sova… på helgen som är min så viktiga kvalitetstid med barn och katter och man .. F'n…

#6 & 7 Om jag finge behålla något så…
#12 Du hade ju i alla fall roligt i gårkväll du… jag mår bara dåligt jag… 
God eftermiddag!
Här har jag njutit av synen av två omslingrade rexar som sover ihop på kontorsstolen…så jag har fått avhålla mig från nätsurfning ett tag 
#12 Tips till nästa firmafest..när du kommer hem en Ipren och ett stort glas vatten och du mår prima dagen efter. Det funkar alldeles utmärkt med Ipren efter lite medumsinintag. Alvedon - big no, no…
#13 Du får verkligen krya på dig! Tycker så synd om dig 
nu har vi hämtat hem lilla Milo
jag är överlycklig visste inte att man kunde känna så här stark lycka tack snälla anki för att vi fick ta hand om milo
det har gått jätte bra så här långt väl hemma ville han undersöka vart enda hörna i hela huset än springer han uppför trappan än ner upp-ner upp-ner. ibland orkar han inte komma ner utan vi får hämta ner honom när han jamar uppfodrande:-P just nu har han slocknat för nån timme sedan o sover fortfarande som en stock i min säng på fårskinnsfällen lilla sötisen Återkommer snart med bilder
*12 hoppas du blir bättre snart anki inte kul att va sjuk särskild på helgen
kry på dig!
#15 Ja bilder vill vi se

#0 Hur har det gått med siames-förlossningen?
#4 Hoppas att allt är på plats igen och att du mår bättre! :)
#11 Krya på dig!
Idag har vi tagit det lugnt, bara njutit av dagen och varandra. Mycket kattgos i soffan hela kvällen.