Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 500 ggr
malin-n
0

Hej allihop!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var ett tag sen jag skrev här så jag ville bara skicka en liten hälsning från mig, Fantomen och Harmony. Harmony växer och frodas… hon blir 9 månader nu, stora damen..hihi.

Som ni ser på bilden så har Fantomen alltid en skyddade tass till hands;)

Kramar, Malin

[Wiveka]
0

Vilken härlig bild!!!

chikan
0

Å GULL-Harmony! "Min" fina kattunge. Kyss Malin_N - ifall om du inte vet - jag var alldeles kär i Harmony när hon var forumkattunge. :) En otroligt gullig kattunge, som jag dock aldrig sett i verkligheten. Bara här på nätet.

omak
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Brorsan Bosse hälsar till syster! Även han har förmågan att njuta av livet…

Natali
0

Roligt o få se "vuxen" bilder av dem. Eller bilder när de är lite äldre. Jag fick ju träffa dem som små. Underbara små sötnosar.

=)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Medea
0

Vilka fina missar! Bosses stil är helt underbar! Glad

Lullan1
0

Vad mysigt de ser ut att ha!

Bosse ser ju ganska "utslagen" ut också! *ler*

malin-n
0

Hej!

#2 : Kul! Förstår dig helt och fullt, man kan ju inte annat än att bli kär i lillskruttan:)

#3 : Vilken underbar bild! Harmony hälsar tillbaka!

Kram till er alla! Malin

AnneAlva
0

Vilka fina bilder! Det syns ju lång väg att de där två är syskon, precis samma slappa stil. Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

Men gosekissarna "mina" då. Måste snart få myspysa med Harmsan och Fantomen gubben. Skulle vara kul att hälsa på Bosse med men han bor ju lite längre bort.
Kramis på er!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Aje-T
0

Jätteroligt att du visar upp den lilla prinsessan. Vilken tur att hon fick en så trygg och beskyddande storebror, sötkissarna.

MonicaLagerquist
0

Kul att få se hur dom växer på sig.

Stolt ägare till tre La permer

Spotless
0

Vad tryggt och mysigt det ser ut att ha en så härlig kompis i ryggen! Där ligger hon bra den lilla tösen.

#3 Ser ut att vara en cool kille du har där! Tänk att välja att bre ut sig så där på just diskbänken.