Gomorron 8/2 -08!!
Här är solen på väg fram och det är -4 ute, rätt så mysigt om det inte vore att det är mer iss än snö i trädgårn… Har en ledig dag idag så man har "lite att ta igen", jobbar eftermiddagarna i helgen (korna som hägrar på uppmärksamhet)
Hoppas alla får en bra fredag och helg!!

Godmorgon!
Sitter och surfar och lyssnar på Lucie Silvas. Frukosten är uppäten sedan länge, har haft en period när jag vaknat 06.11 varje morgon och jag börjar bli trött på det… Idag ska kylskåpsreparatören komma och fixa/byta ut vårt kylskåp, det låter nämligen som om det är någon vägarbetesmaskin är igång utanför fönstret, tyvärr härrör oljudet från köket, närmare bestämt kylskåpet. Har hållt på i flera månader och varit lagat en gång förut så nu får det jäklar i mig vara nog!
Ha en bra dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
God morgon. Har precis vaknat med katterna sittande runt mig tittande. Solen tittar fram. Och känner att jag behöver en kopp kaffe.
Sköt om er

Solen lyser rak in på köksbordet, som i sin tur är upptaget av soldyrkande katter…nästan som på sommaren..
Min hemsida är uppdaterad
o mer info kommer jag att lägga upp såsmåningom, även här…
Ha en bra dag…
God förmiddag!
Sov lite längre idag efter att ha vaknat vid ett-tiden och inte kunde somna om. Passade på och läsa ut min bok istället 
Hyfsat utvilad trots allt och ska fixa det sista innan "lillbrorsan" flyttar in….. Det ska bli så kul att se vad Linus tycker. Efterlängtad är det i alla fall!
Kram på er idag och haen underbar dag!

#4 lycka till med hämtningen av den lille prinsen. Linus kommer nog att bli jätteglad över en liiiite roligare lekkamrat än sina människor…
God dag!Vaknade som du Linus, mitt i natten och kunde inte somna om. Läste GW Persson *En annan tid, ett annat liv*i flera timmar.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon !
#4 …är det nu han kommer "lillbrorsan"…vad roligt…foton..foton…foton…..
Äntligen fredag och två dagars ledighet….det är ju aldrig fel att vara ledig…..trots att jag trivs fantstiskt på nya jobbet…..verkligen "kul"…
Ha en jättebra fredag!!!!
#5 & #7 Jäpp nu är han hemma
Ligger i mitt knä och spinner
Foton i annan tråd. Ska försöka hänga med med kameran i helgen….