Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 180 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-02-07

God morgon. Idag ska jag i väg för att se på en filminspelning. Huvudrollen har Lilleman. Ska bli kul och intressant.

Sköt om er

cherish
0

Åh va spännande, Leffe!! Det måste du berätta mer om!! :)

Här är det vintervitt ute, det har återigen snöat lätt pudersnö med stora flingor i natt, himlen är babyblå och en blek babyrosa sol försöker höja sig över vintervita tak, alla träd ser rimfrostiga ut pga snön och det är bara nån minusgrad ute. Idag känner man nästan närvaron av högre makter, eller andar eller vad man nu vill kalla det!! (Precis vad man behöver efter en "värkdag".) Luften kändes fylld av energi och jag tittar ut genom fönstret och bara njuuuuuuuter!! Helt fantastisk vinterdag!!! Lyckliga de som får vara ute idag, barnen har utedag på dagis/skola - lyckostar!!!

Hoppas ni allihopa får en bra dag idag!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

God morgon!Det blir till att vässa bästa autografpennan nu Leffe!Lycka till med inspelningen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

trixi3851
0

#1  Har du ingen kamera att föreviga detta vackra? Här söderöver är gräsmattan fortfarande grön!

Ha en bra dag allesammans!

Aje-T
0

Ja, berätta Leffe! Hihi, jag känner en filmstjärna!

RacerDonnans
0

Här har varit lika fint väder som hos #1, solen har verkligen gjort sitt bästa idag. Härligt och några mi´nusgrader så att allt bara varit perfekt (kan det bero på att vi bor nära varandra?).

#0 Jag säger som övriga, berätta mer……
Vi vill också veta hur ni haft det idag!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.