Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 236 ggr
MonicaLagerquist
0

Damen som var på besök

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag plockat fram bilderna på kattdamen som var på kärleksbesök hos oss förra veckan.Hon är dotter till min EC S*Nattsmygarn Ferrari "Max"

Hon är en röd vacker dam vid namn Pepparotens Abrakadabra.Förhoppningsvis så växer det småttingar i magen på henne.Det är ju lite tidigt att veta ännu men har Pyret gjort vad han skulle så blir det småttingar i Enköping framöver.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
0

Brissan dricker vatten genom att doppa tassen i vattenskålen och sen slicka av tassen.

A-M.H
0

..hon är jättefin hade "äran" att se henne i Tierp..verkligen jättesnygg…Kyss

Lullan1
0

Så lik pappa!

AnneAlva
0

Mmm, fina Brissan… Maken till päls var det länge sedan jag såg, hon är urtjusig!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RexPect
0

#1. Vilka fina fröken fasoner…;-)….och bäst att sitta i badet då så det det inte blir spill. ;-)

[catze]
0

åh vilken vacker röd dam, hoppas det blir bäbisar:-)

MonicaLagerquist
0

Pratade nyss med Brissans matte och Brissan har röda fina tuttar.

Nu hoppas vi bara på att det blir någon snygg maskad hankatt utan vitt till mig.Gärna mönstad.

http://hem.passagen.se/pepparrotens/

Spotless
0

Hon är mycket lik sin far den lilla damen. Jag har också haft äran att träffa henne, men då var hon mycket ung och det var på en SVERAK-utställning (Eskilstuna?).

#7 Vad skoj att hon är dräktig! Hoppas att din kommande pojke finns där.

MonicaLagerquist
0

Jag har ställt Brissan en del i SVERAK men jag tror inte att vi var i Eskilstuna.Oslo två gånger vet jag och sen en gång i Uppsala.

Ja man kan ju altid hoppas på att det blir något snyggt.Sen vet jag ju inte om jag egenterligen vill ha en röd hankatt till men men…..

LinusCRX
0

Åh vad spännade! Hoppas det kommer att en fining till dig Monica! Hälsa Brissans ägare Glad

Spotless
0

#9 den gången jag tänker på var matte med också och Tango…

Men en röd hane är väl inte så illa? Rödmaskat är ju fint och om vi dessutom lägger till lite vitt så är det en katt i min smak. Skrattande Och de blir ju chokladbärare allihop.

MonicaLagerquist
0

Du något vitfläck ska vi ju inte ha det är ju ett som är säkert.En chokladbärare är ju inte helt fel även om jag redan har en chokladhona.

Spotless
0

#12 äsch då, vad tjurskallig du är! Flört Choklad kan man inte få för mycket av. SkrattandeKyss

AnneAlva
0

Åh, vad roligt att Brissan fått röda tuttar, då vet vi att Pyret gjorde det han skulle den här gången också! Det är lite skönt eftersom kulorna nu är ett minne blott… Glad Hoppas din nya hane finns bland småkrullen därinne Monica! (PS. hälsa Ulrika och gratta!)

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex