Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 609 ggr
Melle_bus
0

God morgon 5 februari

Nu bär det iväg till det nya jobbet för tredje dagen, än så länge känns det som att jag kommer att stormtrivas.

Nu kanske man kan få råd att spara lite pengar igen så man kan köpa sig en till liten rex så småningom =)

Ha en trevlig dag.

Leffe
0

God morgon. #0 hoppas det fortsätter att gå bra med jobbet. Själv blir det väl inget speciellt isad.

Sköt om er

cherish
0

Gomorron!

Vad roligt att du känner glädje över att gå till jobbet, det är en sån härlig känsla! Så känner jag fortfarande efter 8 år … ;) Hoppas att din känsla fortsätter vara så!

Själv känns det som om nån stoppat min kropp i ett skruvstäd idag .. ont överallt. Drogade ner mig ;) och gick till jobbet, jag är nog dum för det hade nog varit bättre att vara hemma.

Orkade inte ta enskilda bilder på mina indianer igår men jag fotograferade dem när de var nere på köksgolvet i puffen iaf UTAN att Pheobe ville bära upp dem till bolådan. :) Ska se om jag får till att lägga ut dem ikväll. Fastän allt känns skit är det underbart med kissebebbar som får en att må bra .. nu förstår jag er andra som länge sagt så ….

Ha en bra dag allihop!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Dolleminas
0

#0 och #2 kul att det verkar kul på jobbet, folk brukar kolla snett på mig när jag säger jag trivs på mina (kännsskönt att man inte är ensam..)

Här var det minusgrader igår, idag är det + grader igen!!!! så snart kommer väl regnet också (i varje fall har det följt det mönstret i vinter…) Själv ska jag ha en storröjardag hade jag tänkt…

Ha en bra dag alla!!!Skrattande

KaCee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är trött och förkyld idag…
Igår kväll var Geisha jättepömsen och låg mest hela kvällen. Inte likt henne. Hon som aldrig nånsin brukar visa nåt humör alls morrade åt Keiko bara hon var i närheten. Dessutom lät hon lite även när vi tog i henne. Efter allt som varit med Gallians FIP så blev jag jätteorolig. Lät Geisha sova vidare men har varit upp varannan timme hela natten för att kolla hur det varit med henne.

Som tur är är allt bra nu! *pust*
Hon var nog mest trött och less på sin ibland allt för enegiska dotter!

Gittan
0

Morn, morn. Och åter en vårdag mitt i vintern. Att man trivs på jobbet är väl en av de bästa bonusar man kan få. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Medea
0

Godmorgon! Jag är ledig hela dagen (sjukskriven) så jag ska mest ta det lugnt och underhålla katter. Är kattvakt åt mammas husistjej, så det är full rulle här, minst sagt. Försöker bevisa för sambon att tre katter i våran 2a fungerar alldeles utmärkt! Oskyldig

PiaW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag varit på ultraljud Skrattande Har varit så nervös och har inte sovit alls bra inatt och innan i väntrummet så trodde jag att hjärtat skulle hoppa ur kroppen på mig, men allt såg bra ut Glad

Kul att se på den lill* som nästan gjorde allt för att försvåra för barnmorskorna och vred sig och höll på. Stod på huvudet och hade sig, min busunge det Flört

Dolleminas
0

#7 Grattis till mysbilden. Det är bland det mysigaste när man väntar barn (förutom när man börjar känna sparkarna, för sen vill man bara att de ska komma ut…)

PiaW
0

#8 Tack så mycket. Känner redan sparkarna oxå, kan ligga hela kvällarna bara för att få känna ett par stycken. Dom är inte så jättestarka men jättemysigt ändå. Och igår kväll kände sambon för första gången. Kul att han får vara med på ett hörn oxå Flört

Medea
0

#9 Åh, det där har jag missat! Grattis! Vänta bara tills hela magen böljar fram och tillbaka… Oskyldig

Eine
0

God dag alla rexare.

Sov alltför länge idag, men det känns rätt skönt.Ute är det lite grått och inte särskilt inspirerande.Ha det bra och käka ordentligt med goda Semlor idag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

majsan
0

Blir helt varm i kroppen av kortet på bebisen.. Tänk villket litet underverk..Kyss