Smyckena var väldigt fina men oh så dyra. Synd, för det hade varit kul att ha cornish-smycken 
Oj så dyrt. Vilken tur att jag inte tycker om guldsmycken…
Vem har råd att köpa dessa - för någon måste köpa antar jag…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Wow…synd att de var så dyra!
Ja, de är jättefina men tyvärr inget som man har råd att köpa… Kan ingen börja tillverka lite Cornish smycken här? 
Jättefina smycken, men för dyra! Kanske skulle hinta om sidan till min kompis som håller på med silversmide :-)
#5 Ja! Vilken bra idé!
#5 Bra idé, skulle gärna ha silver :P till rätt pris 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Åh…jag vill ha i silver *ha begär* *ha begär*

Jag ägnar mej en del åt silversmide och silver lera, har nog visat smycken i en tidigare länk, men det är oerhört svårt att få till en snygg rex, det smycke jag gjort ser mer ut som Alien, men jag återkommer när "vårkollektionen" är klar…kanske lyckas jag bättre när solen börjar värma och inspirationen spira :-)

#9 Jag tycker att mina cornishar här hemma ser ut som alien!
Jag tycker absolut att du ska försöka dig på detta en gång till för jag tror vi är många som vill ha sina älsklingar runt halsen!
#9 Vad kul! Det ska bli jättespännande att se!
har hitta en sida som trycker bilder på bla. smycken men även muggar musmator glasunderlägg m.m. en av deras exempel på just smyckena är cornish :)
kolla in deras "kattbär" de låter lite om nöten + att de rullar kul. sen går de även att bära runt för de katter som vill ha ordning och reda :)